oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Foreldrene mine ser vel dattern vår hver uke eller annenhver uke.. Faren til sambo litt sjeldnere..
Lillem0ra Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Mine foreldre ser dattera mi hele tiden, for vi bor sammen med dem. :-) Farmora ser a ca 1 gang i mnd, farfaren har vi aldri møtt for han gidder visst ikke. Har invitert han og familien hans flere ganger, men... deres tap :-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Mine foreldre ser sønnen min nesten hver dag. De ringer å spør om å få hente, de vil ha han en lørdags ettermiddag osv. Svigers ser nesten aldri ungene mine, men de henter avogtil eldstemann på skolen.
Learning to fly Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Mine foreldre ser ungene mine i bursdagsbesøker. vi har 11 i året. De bor 40 minutter fra oss. Svigers ser ungene i burdsdags selskaper det er ca 8 besøk, pluss en gang hver mnd eller hver 6 uke kanskje. De bor 5 minutter fra oss. Så det er ikke så ofte akkurat.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Svigers ser gutten min ca en gang i mnd etter at de flyttet til Gokk. Min mor ser ham i snitt to ganger i mnd. Faren min er innom hver onsdag for å hilse på småen. )
#Ariadne# Skrevet 11. mai 2007 #7 Skrevet 11. mai 2007 mine foreldre ser henne minimum 1 gang pr uke. som regel 2. vi bor 70 min kjøring unna hverandre. Min manns foreldre ca en gang i året. de bor i utlandet
MammanTilTobias Skrevet 11. mai 2007 #8 Skrevet 11. mai 2007 mamma ser han hver dag - vi bor i samme hus.. pappa en gang i uka tenker jeg - han pendler men kommer innom når han kjører forbi, og passer han når jeg trenger avlastning... pappans foreldre ser han ikke så ofte - jeg prioriterer min familie og mine venner, og de tar svært sjeldent initiativ til besøk.. kommer aldri hit - det er alltid jeg som må til dem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå