Gå til innhold

Hvor ofte ser besteforeldrene barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine ser vel dattern vår hver uke eller annenhver uke..

Faren til sambo litt sjeldnere..

Skrevet

Mine foreldre ser dattera mi hele tiden, for vi bor sammen med dem. :-)

Farmora ser a ca 1 gang i mnd, farfaren har vi aldri møtt for han gidder visst ikke. Har invitert han og familien hans flere ganger, men... deres tap :-)

Skrevet

Mine foreldre ser sønnen min nesten hver dag. De ringer å spør om å få hente, de vil ha han en lørdags ettermiddag osv.

Svigers ser nesten aldri ungene mine, men de henter avogtil eldstemann på skolen.

Skrevet

Mine foreldre ser ungene mine i bursdagsbesøker. vi har 11 i året. De bor 40 minutter fra oss.

Svigers ser ungene i burdsdags selskaper det er ca 8 besøk, pluss en gang hver mnd eller hver 6 uke kanskje. De bor 5 minutter fra oss. Så det er ikke så ofte akkurat.

Skrevet

Svigers ser gutten min ca en gang i mnd etter at de flyttet til Gokk.

Min mor ser ham i snitt to ganger i mnd.

Faren min er innom hver onsdag for å hilse på småen.

:o)

Skrevet

mine foreldre ser henne minimum 1 gang pr uke. som regel 2. vi bor 70 min kjøring unna hverandre. Min manns foreldre ca en gang i året. de bor i utlandet

Skrevet

mamma ser han hver dag - vi bor i samme hus..

pappa en gang i uka tenker jeg - han pendler men kommer innom når han kjører forbi, og passer han når jeg trenger avlastning...

pappans foreldre ser han ikke så ofte - jeg prioriterer min familie og mine venner, og de tar svært sjeldent initiativ til besøk.. kommer aldri hit - det er alltid jeg som må til dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...