Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 De fleste mammaklær jeg har sett på har så voldsomt mye elastisk stoff over magen. Har riktignok ikke sett så mange steder, siden jeg ikke har så mye mage enda (bare nok til at buksene strammer godt). Er det noen som vet om hvor man får kjøpt underdeler som har litt mindre stoff på magen? Jeg sitter og ser på www.tinasbok.com og mamman der har jo kjempefine bukser på bildene, kan se ut som det bare er ca 10 cm stoff over selve buksa. Blir veldig glad for tips :-)
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Lindex har kjempefine linbukser som ikke har kjempemye stoff over magen... ca 10 cm bare, og dem er kjempegode å ha på!
*smula* Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Eller så har jeg også kjøpt vanlige bukser som er litt ekstra lave i livet. Synes nesten det er deiligst jeg, synes det blir så mye stoff på magen, blir så varmt.
sweden ENDELIG mamma Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg følte det på samme måte syntes det var så mye stoff som skulle over magen og synes det var kanskje litt vel mye .....men så var jeg innom Den Kule Magen I Oslo og prøvde 2 par forskjellige mama bukser den ene med strikken den andre uten den var bare lav i snitte, jeg gikk fr de med strikken for de var mest behagelig og man føler at magen er på plassen og så sa hun ekspeditøren at man kan brette strikken slik at den går over halve magen ! Om du bor i Oslo område bør du ta deg en tur og prøve buksene tor du vil finne den strikken overaskende behagelig :) men som sagt det finnes mamma bukser uten strikk de er lagdt med lav snitt kan hende det passer deg ! Lykke til :)
ziba Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjøpte en god bukse på only med bred strikk som gikk under magen. de har både hvit og rød. anbefales, for den kan brukes etterpå. kostet bare 199;.
*Roxy* Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 På Polarn o Pyret har de noen med ganske "stram" strikk, ikke mye ekstra stoff. Holder magen på plass på en måte, før den blir for stor. De er kjempegode. Når strikken blir for stram kan du bare klippe den ut. Du kan bestille på nettet hvis du ike bor i nærheten av en butikk.
Tirilsinmamma Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Hvor bestiller man Polarn O Pyret-klær på nettet?
skrikerungen Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Var innom Mamasita sin butikk i stavanger. Der var det mange kule dongeri bukser, med bare en lav stikk over buksekanten. De var veldig dyre da, men utrolig tøffe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå