engelmor Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 noen som har noen gode råd? babyen har også bittelitt trøske som hun blir behandlet for, så vil hun suge ganske ofte. er litt rød og øm innerst ved brystvorten. trenger jeg noe soppbehandling når jeg ikke er hvit? vil gjerne få gjort noe med det før det blir veldig ille..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg var sår og kjøpte pureLan på apoteket. Det måtte ikke vaskes bort før amming heller..
*Isabell* Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 ungumentum eller noe i den duren,en god salve, fikk den på sykehuset. MEn er ikke umulig at du selv må ha behandling for sopp. snakk med legen din du :
engelmor Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 hjalp det fort da, og hva kostet det? trengte du resept?
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Trengte ikke resept på den jeg kjøpte, kosta vel 60 kr kanskje, husker ike helt, men er veldig drøy, har igjen enda og nå trenger jeg ikke bruke mer. Tror jeg brukte det i 2-3 uker, men brukte litt lenger enn jeg trengte for å være sikker på at det var bra igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå