ramløsa- nok en gang Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Sliter litt med å finne på noe å gjøre i ferien, kan vel ikke dra langt fra sykehuset, og formen begrenser vel også mange mulige gjøremål. Blir kanskje bare å sitte under parasollen på verandaen med noen gode bøker og iste... Noen som har ideer til noe annet som er mulig å finne på i høygravid tilstand?
VinterSol+2 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 hm, min plan er å campe hos foreldrene mine (de bor 10minutters kjøretur unna sykehuset, mot våre halvannen-to timer) der skal jeg drikke iste, farris, lese bøker, høre på lydbøker, male.. invitere venner fra "gamlebygda" til å skravle... og egentlig bare kose meg, var planen.. Om formen tillater det tenkte jeg kanskje å ta noen turer ned på stranda, vasse litt? kanskje bade, hvis det ikke er åpning... og så tenkte vi å ta oss noen bilturer rundt i nydelige vestfold, litt sånn etter formen. da er vi uansett ikke langt unna sykehuset, men masse fine plasser å titte på likevel.. ser an formen og hvor trøtte eller opplagte vi er:)
sandrine fødeklar:-) Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Vi blir bare hjemme i år, sparer dermed feriepengene til neste år, og har da tenkt å ta en skikkelig ferie... Det er så mye å glede seg til uansett denne sommeren med baby og alt;-)
ramløsa- nok en gang Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Enig i at det er mye å glede seg til, men det er vel også mulig å bli litt vel utålmodig og rastløs hvis man f.eks blir gående en stund på overtid i sommervarmen? Men det er vel litt man kan finne på selv om man er hjemme som Vintersol skriver, skal prøve å være litt kreativ selv også Male hørtes ikke så dumt ut, har da noen gamle akvarellsaker liggende, kanskje en skjult kunstnerisk åre kan vekkes...
VinterSol+2 Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 male er fantastisk. det er vel den ene tingen jeg håper å få tid til i løpet av førsteåret utenom å være mamma og vende meg til det.. male!! Hm,, og så er det jo ingenting i veien for å invitere folk til å komme og underholde deg, er det det da? hihi. iallefall er det det jeg har forberedt vennene mine på. Dere får komme til meg, og så vil jeg gjerne skravle og kose meg, ta med alt av sladder.. hehe. men vær obs på at jeg kan være trøtt, sliten og litt ubehagelig! hehe (best å være på den sikre siden) hva med å finne frem andre hobbysaker? De fleste er sikkert som meg.. har et eller annet strikketøy, scrapbook, sytøy, malesaker, perler, såper... NOE som ligger og slenger, som du aldri har fått tatt fatt på? alt for å utnytte dagene, nyte sommeren ogprøve å fokusere på andre ting mens en venter!
ramløsa- nok en gang Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2007 Takk for flere gode tips. Nå kom jeg på alle bildene helt tilbake til 90-tallet en gang som venter på å bli satt i album!! Får nok hendene fulle likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå