Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et litt dumt spørsmål, men....Er det vanlig å ha med seg babyen når jeg skal på seks ukers kontroll? Har litt lyst til å ha ham med fordi det er den samme legen som fulgte meg opp under svangerskapet. Men er redd for å hun vil synes det er rart eller forstyrrende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde med meg min baby både denne gangen og sist gang, fikk ingen reaksjon på det fra legen min...

Skrevet

Jeg har hørt om mange som har med babyen på kontrollen. Jeg hadde han ikke med for pappen var hjemme og kunne derfor passe han. Vist ikke så hadde jeg vært nødt til å ta han med.

Skrevet

Det er hverken rart eller forstyrrende du har jo mamma permisjon og går hjemme med ungen. mange som ikke har mulighet til å la barnet være med noen andre når de skal til legen enten pga amming. eller pga de ikke bor i nærheten av noen de ville stolt på.

jeg hadde med min første snuppe på kontrollen og det var ikke noe rart ved det. med andre mann var jeg så heldig at det passet at min mann kunne hvære hjemme akkurat da med guten.

og de titter på babyen også, dere skal jo prate litt om hvordan du har det nå etter fødselen og så er det oftest gyn undersøkelse. og prevangsjon da.

Skrevet

Jeg hadde med både mannen og beibien jeg!

Skrevet

ta med babyen, legen er sikkert spent på å hilse på, det var min hvertfall, han har jo fulgt babyen igjennom hele sv.skapet :)

Skrevet

Det er helt normalt å ha med baby!

Vi er nybakte mødre, og det er "jobben vår" å passe på baby... Ingen normale leger vil reagere, ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...