Gå til innhold

Stripping/tøying (ekle details..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble strippa/tøyd ganske godt på føden i natt(4 tiden)

Nå i 14 tida kom det slim med blod..

Er dette slimproppen tro??

Blødde såvidt litt med det samme jeg ble tøyd,

men det gikk over med den gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan høres sånn ut! min var oxo med blod! men ikke rødt blod! er det rødt skal du ringe legen! Brunt blod er gammelt å den sitter der fra beggynnelsen av! =)

Hvorfor ble du strippet/tøyd???

Skrevet

så ikke det andre innlegget før nå! hihi! fikk svaret ! lykke til=)

Skrevet

Tror nok heller det er tegningsblødning, tegn på at mormunnen begynner å åpne seg. Hadde det selv sist jeg skulle føde, ble strippet søndag kveld og hadde rikelig slimblandet blod, friskt da jeg kom på sykehuset mandag morgen, og da var fødselen så å si i gang! Lykke til!:)

Skrevet

Trenger ikke ringe noe sted nå vel?

Jeg vet jo på en måte hvorfor det kom slim og blod,men lurte bare litt på om dette var den berømte slimproppen..

Jm sa jeg kunne forvente å blø littegrann.

Kom ikke mye blod,men det var masse slim og litt friskt blod.

Skrevet

Tja,det er lov å håpe at det snart skjer noe..

Skrevet

hei

har et innlegg litt lengre nede hvor jeg spør hva stripping er? Ingen har svart på det, kan noen av dere fortelle meg det slik at jeg vet litt mer?

Jeg tåler ekle detaljer, lurer fælt på dette!

Lene

Skrevet

Det er tøying av åpningen i mormunnen.

Jm bruker fingrene inni skjeden og røsker og drar sånn at åpningen skal bli større.

Syns personlig det gjorde vondt,og ønsker meg ikke noe mer stripping på en stund..

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg venter tvillinger og er sengeliggende pga kort livmorhals og gjør regning med at jeg slipper igangsetting, men har fått beskjed om at dersom de ikke kommer i løpet av de neste 5-6 ukene vil jeg bli satt i gang og da synes jeg det er greit å vite litt på forhånd hva jeg kan vente meg. Huff, det høres ikke særlig behagelig ut, jeg synes det er ganske ømt der nede allerede jeg med mye press nedover.

Lene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...