EnLitenPrins Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Tenkte jeg kunne gjøre sann jeg..hehe! Navn : Vill ikkje si det helt enda Skal få vite det vist du sender meg post!;o) Bosted: Møre og Romsdal Alder : 19 og 21! Jeg blir 20 i år.. Yrke/utdanning : Skal begynde på utdanning nå til høsten jeg! Han er utdannet snikker.. Hvor lenge har dere vært sammen: 1 år og 2 månder Interesser: Venner,party,trening! Sivilistatus:Kjæreste,Strax samboer! Barn fra før : Nei! Hvor mange barn ønsker du/dere: 3!! Når har dere "planlagt" å bli gravide: i 2009..LENGE TIL JA! Navn hvis det blir gutt: Vet ikke enda Navn hvis det blir jente: Hannah,linnea,mia,tommine
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Henger meg på jeg! Navn : Hemmelig inntil videre Bosted: Hedmark, i en liten by Alder : 17 og 17, jeg er 18 i morgen! Yrke/utdanning : VK1 Barn og Ungdom, påbygg til høsten Hvor lenge har dere vært sammen: 2 år i juli! Interesser: Dyr, data, håndarbeid + + Sivilistatus: Kjærest, samboer utpå sommeren. Barn fra før : Ingen enda Hvor mange barn ønsker du/dere: 3 eller 4, men tar alt som kommer. Når har dere "planlagt" å bli gravide: Enten i 2008 eller 2009. Navn hvis det blir gutt: Ikke helt klart. Jeg liker Alexander og Johannes Navn hvis det blir jente: Helt klart: Thea Kristine <3
mockis me Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Navn : monica Bosted: bergen Alder : 22 ogf 24 Yrke/utdanning : frisør og stillas bygger Hvor lenge har dere vært sammen: 5,5 år Interesser: trening, venner og mye rart Sivilistatus:samboere i 4 år forlovet i 4,5 år Barn fra før : gutt på 2,5 år Hvor mange barn ønsker du/dere: 2 Når har dere "planlagt" å bli gravide: i august september Navn hvis det blir gutt: usikker noe som begynner på A Navn hvis det blir jente: Adele
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Ops, glemte utdannelsen til min kjære. Han blir elektrikkerlærling til høsten...
tussemor <3 <3 Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Litt om meg: :0) Navn: Vil ikke si det før jeg er blitt litt bedre kjent med dere Bosted: Trondheim Alder: 25 Yrke/utdanning: Snart førskolelærer Gleder meg til å begynne å jobbe Hvor lenge har dere vært sammen? 8 år, samboere i 7 år :) Lenge ja.. Interesser: Trening, hunder, venner & familie. Sivilstatus: Samboer (forlovet) Barn fra før: Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg håper på 3, men sambo. mener at det holder med 2, så vi får se Når har dere "planlagt" å bli gravide? Jeg vil nå, men sambo. mener at vi må vente til vi har kjøpt nytt hus, kanskje til høsten. Jeg vil nå!!! Navn hvis det blir jente: Tuva, Leah, Maja, Hannah, Erin. Navn hvis det blir gutt: Sander, Noah, Julian. Ja det var litt om meg
tussemor <3 <3 Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Glemte å skrive litt om sambo...ups! Han er siviling, 27 år.
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Navn : Ikke viktig Bosted: Hedmark Alder : Jeg 29 han 29 Yrke/utdanning : Kontor Hvor lenge har dere vært sammen: 3,5 år Interesser: håndarbeid, lese bøker, scrapbooking etc Sivilistatus: Gift Barn fra før : Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg: 3, han 2 Når har dere "planlagt" å bli gravide: Sommeren 2008 Navn hvis det blir gutt: Ikke enig Navn hvis det blir jente: Ikke enig
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Litt om meg: Navn (bare hvis du har lyst): hemmelig :-) Bosted: Rogaland Alder (din og kjærestens): 21 og 27 Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg er snart ferdig utdannet sykepleier, han er elektriker Hvor lenge har dere vært sammen: 1 år og 9 mnd Interesser: Venner, familie, trene, reising... Sivilistatus: Samboer Barn fra før (hvor mange, barnas alder): nei! Hvor mange barn ønsker du/dere: 3!!:-) Når har dere "planlagt" å bli gravide: Juni 2007! :-) Navn hvis det blir gutt: Usikker Navn hvis det blir jente: Usikker
just_mee Skrevet 19. mai 2007 #10 Skrevet 19. mai 2007 Litt om meg: Navn (bare hvis du har lyst): hemmelig Bosted: fredrikstad Alder (din og kjærestens): 24 og 23 Yrke/utdanning (din og kjærestens): barne og ungdoms arb han jobber på br.bøcmann Hvor lenge har dere vært sammen: 2år Interesser: Venner, familie, reising... Sivilistatus: Samboer Barn fra før (hvor mange, barnas alder): nei! Hvor mange barn ønsker du/dere: 2 Når har dere "planlagt" å bli gravide: i løpet av 2007 Navn hvis det blir gutt: Jonathan Alexander Navn hvis det blir jente: Ihne Johanne
Dodie Skrevet 21. mai 2007 #11 Skrevet 21. mai 2007 Navn (bare hvis du har lyst): Eeem...tror jeg venter litt,dette er mitt første innlegg på barnimagen.com Bosted: Sør-Trøndelag Alder (din og kjærestens): 23 og 26 Yrke/utdanning (din og kjærestens): Kontorrotte og bilmekaniker Hvor lenge har dere vært sammen: Over 4 år nå Interesser: Venner, familie, reising,dyr, foto + + + Sivilistatus: Samboere Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: Hmm...vanskelig å si. Tar det som det kommer. Når har dere "planlagt" å bli gravide: Juli 2007! Navn hvis det blir gutt: Fabian... Navn hvis det blir jente: Vet om mange men kommer ikke på noen nå Klem fra meg. Og lykke til alle prøvere
Nummer tre <3 Skrevet 21. mai 2007 #12 Skrevet 21. mai 2007 Hei! er ikke så innmari ofte her inne, men litt overalt inne på bim.. men tilhører vel dette forumet her mest egentlig! Navn (bare hvis du har lyst): ikke lyst Bosted: Østfold Alder (din og kjærestens): 23 og 30 Yrke/utdanning (din og kjærestens): frisør og datanerd Hvor lenge har dere vært sammen: ca et år Interesser: Venner, trening, internett , innrede (og ommøblere) leiligheten (hehe, kjempegøy!), scrapbooking og masse mer Sivilistatus: Samboere Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: Det tar vi veldig som det kommer, men akkurat nå tenker jeg at det hadde vært kos med to! Veldig redd for å bli skuffet! Når har dere "planlagt" å bli gravide: Ikke satt noe måned, men håper på snart! Sambo er ikke der 100% enda, men det kommer seg! Navn hvis det blir gutt: dette blir jo bare noen eksempler per dags dato, for dette forandrer seg stadig vekk; Matheo, Rasmus, Jacob, Felix Navn hvis det blir jente: Nicoline, Aurora Kjeledyr: En veldig søt pusekatt Ha en fin dag!
mell85* Gravid! Skrevet 27. mai 2007 #13 Skrevet 27. mai 2007 Navn : Litt hemmlig endå :-) Bosted: Vestlandet Alder : 21 og 24 (eg blir 22 i høst) Yrke/utdanning : Snart ferdig med 1året bachleour reiseliv, han også er kommet like langt som meg med utdannelse og han jobber. Hvor lenge har dere vært sammen: Snart 1 år Interesser: Trening, Kjæresten og barn. Sivilistatus: Forlovet og samboer Barn fra før : Nope Hvor mange barn ønsker du/dere: 2 eller 3 Når har dere "planlagt" å bli gravide: Litt usikkert enda. Til høsten eller om 1 års tid? Navn hvis det blir gutt: Markus eller Arien. Kanskje Lars. Navn hvis det blir jente: Helene
*sommerbris* Skrevet 27. mai 2007 #14 Skrevet 27. mai 2007 Navn : =) Bosted: Nord-Norge Alder : Jeg er 22, kjæresten min er 28 Yrke/utdanning : Jeg begynner til høsten på 3-årig skole igjen, han kjører lastebil;) Hvor lenge har dere vært sammen: 4 år Interesser: Planlegge fremtiden med en liten familie=), trene, spise sunt, reise litt, bake kaker=) og mye mer Sivilistatus: Kjæreste/samboer Barn fra før : Nei Hvor mange barn ønsker du/dere:Jeg vil gjerne ha 4, jeg da, men d kommer selvsagt helt an på om jeg i d hele tatt kan få barn selv, eller at jeg av andre årsaker ikke burde få egne barn...=/ Når har dere "planlagt" å bli gravide: Når jeg er ferdig med 1. året=), så d vil vel si vår/sommer 2008;) Navn hvis det blir gutt: Niklas, Alexander, Aaron, Eirik Navn hvis det blir jente: Ella Olivia, Emma, Stella, Iselin, Mathea, Alexandra.... Ganske usikker enda=) A-endelse på jenta hverfall!
meg83 Skrevet 28. mai 2007 #15 Skrevet 28. mai 2007 Navn : hemmelig Bosted: vestlandet Alder : 23 og 24 Yrke/utdanning : barnehagebransjen begge to Hvor lenge har dere vært sammen: ca. 4 år Interesser: venner, lese, naturen, film, reise Sivilistatus: gift Barn fra før : null Hvor mange barn ønsker du/dere: 2, 3 eller 4 Når har dere "planlagt" å bli gravide: tidligst 2009... Navn hvis det blir gutt: David, Aron, Lucas... Navn hvis det blir jente: Hannah, Miriam, Linnea... Hehe, navnene er nok ikke begges favoritter...
Hera83 Skrevet 28. mai 2007 #16 Skrevet 28. mai 2007 Navn: Hemmelig! Bruker nicket her. Bosted: Nordvestlandet Alder: Jeg er snart 24, han er 26 Yrke/utdanning: Jeg er vernepleier om ett år, han er maskinist Interesser: Venner, familie, foto, tv, film, musikk.. Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: 2 eller 3 Når har dere "planlagt" å bli gravide: høsten 2007 Navn hvis det blir gutt: Ikke bestemt, jeg liker Iver og Isak Navn hvis det blir jente: Henrikke, Mali
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2007 #17 Skrevet 28. mai 2007 Navn: Hemmelig Bosted. Sør-Trøndelag Alder: 22, begge blir 23 i høst. Yrke: Førskolelærer og student Hvor lenge sammen: 5 år. Samboere i 4. Sivilstatus: Samboer Barn fra før: Nei Hvor mange ønsker vi? 2 eller 3. Planlagt å bli gravide: juni/juli 2007. Ingen barn fra før. Navn på barn, oppe til diskuson for øyeblikket..
Idun<3tosmå<3 Skrevet 9. juni 2007 #18 Skrevet 9. juni 2007 Navn: Uviktig Bosted: Stavanger Alder: 26 og 28 Yrke: Ingeniør og noe offshoregreier Hvor lenge sammen: Snart 8 år Sivilstatus: Samboere Barn fra før: Nei Hvor mange ønsker vi: 2 i første omgang... Planlagt å bli gravide: Starter i juli2007, slutta på pille i april Navn på barn: Det vet vi ikke, men vi vil ha en storebror først:)
her er jeg Skrevet 12. juni 2007 #19 Skrevet 12. juni 2007 Navn : "Her er jeg"-holder vel det... Bosted: Oslo Alder : Jeg 28, han 34 Yrke/utdanning : Jeg er skole-leder, han er økonom Hvor lenge har dere vært sammen: Gosj... i 9 år! Sivilistatus: Gift i 1 år - love it! Barn fra før : Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg: 3, han 2...så hvem trekker det lengste strået?? Når har dere "planlagt" å bli gravide: Juli 2007 starter prøvingen...så tar vi det derfra... Navn hvis det blir gutt: Kanskje Petter og/eller Martin Navn hvis det blir jente: Kanskje Pia og/eller Mari (liker også Selma og Maiken, jeg da...) Time will show!
Gjest Skrevet 12. juni 2007 #20 Skrevet 12. juni 2007 Navn : Foreløpig holder det med nicket.... *Ine* Bosted: Bergen Alder : Jeg 25, han 27 Yrke/utdanning : Vi jobber begge to innen det vi har utdannelse i... begge har faste jobber. Hvor lenge har dere vært sammen: Over 5 år.. Sivilistatus: Samboer Barn fra før : Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: 3 Når har dere "planlagt" å bli gravide: Rundt nyttår 2007/vinter 2008 Navn hvis det blir gutt: ? Jeg synes Jonas, Markus og Magnus er pent... Navn hvis det blir jente: ? Elise kanskje?
***Curious*** Skrevet 13. juni 2007 #21 Skrevet 13. juni 2007 Her er litt om meg Navn : anonym her inne... Bosted: Trondheim Alder : 23, han snart 24 Yrke/utdanning : har 2 år + turnus igjen av et profesjonsstudie.. Hvor lenge har dere vært sammen: snart 4 1/2 år Interesser: trening, kosekvelder med sambo Sivilistatus: samboere i 3 år. Barn fra før : nei Hvor mange barn ønsker du/dere: 2 Når har dere "planlagt" å bli gravide: håper kanskje til høsten, men der er ikke sambo helt med... så evt til våren 08. Navn hvis det blir gutt: Casper, Bendik++... samboern er ikke enig... Navn hvis det blir jente: Trill, Aurora, Ronja++
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #22 Skrevet 13. juni 2007 Og her er litt om meg også; Navn : uviktig Bosted: Hordaland Alder : 25, sambo snart 29 Yrke/utdanning : har 1 år igjen av mastergrad Hvor lenge har dere vært sammen: ~4år Interesser: fotografering + er mye i hagen for tida Sivilistatus: samboer Barn fra før : ja, 1 Hvor mange barn ønsker du/dere: 2-3 Når har dere "planlagt" å bli gravide: begynner prøving i sept., så får vi se hva som skjer. Navn hvis det blir gutt: har ikke sett på det enda Navn hvis det blir jente: har et som jeg lurer litt på, men vil ikke fortelle ;o)
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #23 Skrevet 13. juni 2007 Glemte sef yrke til sambo, han er salgsingeniør for elektro
EnLitenPrins Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 14. juni 2007 Skriver ny jeg Navn : Vill ikke si det helt enda Bosted: Møre og Romsdal Alder : Jeg 19,han 21 . Yrke/utdanning : Skal begynde p� utdanning n� til h�sten jeg! Han er utdannet snikker.. Hvor lenge har dere v�rt sammen: 1 �r og 2 m�nder Interesser: Venner,party,trening! Sivilistatus:Samboere ! Barn fra f�r : Nei! Hvor mange barn �nsker du/dere: 3!! N�r har dere "planlagt" � bli gravide: juli,august,spetember ? Navn hvis det blir gutt: Casper,Gabriel Navn hvis det blir jente: Hannah,linnea,mia,tommine,annabelle
SandraSalamander Skrevet 11. juli 2007 #25 Skrevet 11. juli 2007 Navn : Hemmelig:) Bosted: Norge;) hehe Alder : jeg er 21, han 25. Yrke/utdanning : student, ferdig i 2009 Hvor lenge har dere vært sammen: 2,5 år Interesser: Musikk, diverse håndarbeid, venner, friluftsliv, følge med på ting som foregår rundt meg (hehe..ikke sladder da, men samfunn/politikk/religion osv) Sivilistatus: Samboer Barn fra før : Nei Hvor mange barn ønsker du/dere: 3 Når har dere "planlagt" å bli gravide: 2009 Navn hvis det blir gutt: Veit ikke enda Navn hvis det blir jente: Veit ikke enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå