Gå til innhold

Bomtur til føden i natt:-((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk her igårkvled med regelmessige vondter,og ringte føden,og de ville ha meg inn. (er 39+3)

Ble sjekket med belte rundt magen,og vaginal undersøkelse.

Riene/kynnerne kom med noen min mellomrom,men der var ikke noe åpning,dvs kun 1 cm.

Ble tøyd til 2 cm,og fikk beskjed om å gå rundt i 1,5 time.

Gikk i trapper og sånn så å si hele tiden,og det jeg følte var rier kom tettere og ble mye vondere... Grudde meg til å komme opp på føden igjen,i tilfelle riene ikke hadde virkning..

Og det hadde de ikke..Ingen forandring...

Og jeg som følte at riene var "virkelige".. Vonde og med nedpress...¨

Så var de visst ikke det....

Jm sa jeg kunne få en fødestue og sove etpar time,og så bli sjekka igjen etter vaktskifte (hyggelig jm forresten)

Etter vaktskifte kom en ny jm og hun sjekka meg ikke,bare gav beskjed om at jeg måtte reise hjem og komme inn igjen når jeg fikk ekte rier

(jeg skulle visstnok ikke være i tvil da-)

Jaja,så var vi oppe hele natta uten grunn da. Kom hjem kl 10.og la oss,og sov til 14.

Kjenner kynnere så snart jeg beveger meg,så jeg har inntatt sofaen og håper de går vekk,siden jeg ikke er moden nok enda til å føde..

Vel,nå er det bare å smøre seg med tålmodighet ja...

Ting kan ta tid..(GRRRRR)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt rart hun tøyde deg og ikke lot deg dra hjem med det samme.Jeg måtte det, er like langt som deg og var inne på ctg..

Skrevet

Hun syns jeg hadde så langt vei at vi skulle se det an litt...

Litt kjipt viss vi måtte snu med det samme vi kom hjem..

Skrevet

Ja, det skjønner jeg, men måtte hun tøye deg for det da? Virker som det er noen som gjør det lettere enn andre..Var du moden i det hele tatt?

Skrevet

"måtte" vel ikke tøye meg,men hun gjorde det for å se om det satte fortgang i sakene,for hun syns det var lang vei å reise viss vi måtte inn igjen kjapt..

Moden ja,men ikke noe særlig åpning,kun 1 cm.

Skrevet

Neste gang jeg kjenner sånn vondt som jeg hadde igårkveld/natt skal jeg ta meg en laaaaang dusj og prøve og sove..

Skal jammen ikke få meg en ny bomtur....

Varm dusj er visst ett hett tips fra jordmødrene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...