mamma t Michelle/Fabienne+1 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde regelmessige tak i magen, helt nederst, i noen timer igår. Jeg har hatt en del kynnere i dette svangerskapet, og det var ikke det.. Disse kom regelmessig med 10 min mellom i halvannen time. Reiste inn og fikk undersøkelse. Hun sa det var 1 cm åpning, livmortapp flatet ut. Ikke helt myk..I natt begynte det på igjen, i halvannen time, med regelmessige sammentrekninger i magen, så stoppet det opp for å begynne på igjen 2-3 timer senere. Er dette begynnelse på noe? Tredje gang jeg er gravid, men første gang startet åpningsriene mine pang på med vondt i 3 timer i ett for så å stoppe opp (vannet gikk 2 uker senere med påfølgende rier etter 30 min), 2. gang vannavgang med rier etter halvtime. Dette er altså nytt for meg. Noen som kjenner seg igjen??
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ja, høres akkurat maken ut slik jeg har hatt det ett par dager.Kraftige kynnere som vi har tatt tiden på, kommet hvert 10min og vart litt...en hel kveld.Men de har ikke vært veldig vonde, så har ikke ringt føden. Hatt mensmurringer i mage og rygg i 2 netter i tillegg til hyppige kynnere som har kommet og gått. Første fødsel startet med menssmerter og gikk over til kraftige rier etter noen timer, men stoppet aldri opp.Helt annerledes denne gang, og det går jo ikke an å bli erfaren i dette med sv skap og fødsel:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå