Gå til innhold

"Leamus"


Baby Hilde

Anbefalte innlegg

Jeg er så plaget med "leamus" på øyet.. holder på å bli gal.. Er det bare meg, noen råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også vært mye plaget med etter at jeg ble gravid. Vet ikke om det har sammenheng da, men... Har gått over nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje håp for meg også da.. Holder på å bli gal snart jeg!! Skal til jordmor i morgen og da må jeg bare spørre, føler meg litt dum.. hihi for ett spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også,har hatt det noen uker. Syns det rykker i ett. Hadde ikke helt satt det i sammenheng med graviditeten,men bruker ikke ha det ellers. Hmm. arti å se det ikke bare er meg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jeg har også hatt det noen uker under graviditeten. mne har gitt seg nå og takk gud for det. det var veldig irriterende. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss, jeg hadde også det her i forrige uke, tror det varte i en ukes tid. Holdt på å gå på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke peiling på hvorfor det kommer. Spurte Jordmor også, og hun hadde ikke noe godt svar.. Jeg har det enda, holder på å tørne gal snart.. Men det er jo håp for at det går over!!! Jordmor begynnte faktisk å le.. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det bare var meg. Var til å bli sprø av, holdt på med jevne mellomrom i ca en ukes tid for en liten stund siden. Pussig sak dette her. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det masse jeg også! På det ene øyet.I flere uker nå...litt av og på da,men UTROLIG irriterende! Er FORFERDELIG plaget med krampe både her og der også :o/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen har jeg roet helt ned og slappet av veldig mye og jeg er bedre nå.. Virker som det har gitt seg litt.. Gudsjelov, holdt jo på å i bli sprø. Men vi skal vel ha mange rare greier i noen måneder til.. Kanskje det er stress som utløser det, har ikke peiling jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...