Xzux Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Orker ikke mer nå... men hvordan slutter jeg? Bare pumpe meg når jeg får litt spreng?? hvor mye må jeg da pumpe ut?? Ammer på en pupp, den andre bare pumper jeg, men får ikke ut så mye... åhh... Har blitt litt rødflammete på den puppen jeg bare pumper også, har bare pumpa 2-4 ganger daglig på den... og fra 40-80 ml hver gang... den er øm også der den er rød, men ikke på sidene... brystbetennelse? Føler meg grei ellers, litt trøtt og vondt i hode, men det er sikkert pga 2 t søvn i natt.... Men vill ikke la han suge på den puppen!!!!!!! hva skal jeg gjøre? Kan man ikke få tabletter som stopper melkeprodksjonen????
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Kan desverre ikke svare deg, bare lurer på hvorfor du vil slutte å amme? Jeg var også sår, men det gikk heldigvis over
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Jeg sluttet å amme etter anbefalning hos helsesøster. Pumpet meg mindre og mindre, og des mindre man ammer/mumper seg des mindre melk produserer man. Snakket med legen min og han skrev ut tab til meg som jeg brukte i tillegg. Til slutt hadde jeg 0 melk:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå