Gå til innhold

******** UKE 36 ********


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Her går det bedre. Har bekkenløsning, og gått på krykker, men nå trenger jeg de nesten ikke mer. Blitt bedre etter at magen har falt ned litt:) Har en del kynnere, og er en del sliten, ellers alt bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :o) Så fint du ikke trenger krykkene lenger. Ikke gøy med BL. Her er det også fint. Unntatt at jeg er megasliten. Mann min reiser på jobb imorgen og blir borte nesten 3 uker. Gruer meg. Kan ikke være sliten når man har 2 barn og en imagen :o) Kommer til å spørre om hjelp av svigermor. Håper ikke fødselen starter når han er ute :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, får håpe babisen kan vente til pappan sin er hjemme igjen ja:) Vet jo aldri hva som kan skje..

Du får be om litt hjelp ja, er sikkert ikke bare bare å være høygravid, og sliten som bare det, med to andre barn. Glad jeg bare har meg selv akkurat nå, hehe.. Har eksamener jeg må lese til, men klarer ikke det omtrent, så de går det dårlig med. Tenker jo bare på om noe skjer snart, bare 29 dager til termin..hehe..vet det går en stund til da..men blir bare slik:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig i fin form men føler meg bevegelses-lammet og har en god del kynnere og nedtrykkfølelse... håper nesten at noe skal skje før termin...... er så lei, og vil ha bevegeligheten min tilbake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...