Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 jeg har fått skikkelig stikking i nyrene jeg. noen andre som har hatt det slik?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 da bør du komme deg tillegen elle legevakt med urinprøve så di kan finne ut om du har urinveisinfeksjon å starte behandling på det straks!!!!!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har også stikkinger i nyrene..Har levert urinprøver flere ganger, men aldri noe galt...skal levere en ny imorgen da..Skal til jordmora imorgen sjuh:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 kanskje ikke noe å bekymre seg så veeeldig for da. skal uansett til legent med urinprøve imorgen! takk for svar:)
kokkelimonke Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Dette har jeg også, har jeg hatt i ca 6 uker nå, har levert urinprøve opptil 5 ganger, men dem finner ingenting, har fått beskjed om at hvis man har hatt nyre og bekkeninfeksjon tidligere, at det er normalt at man kjenner litt stikkinger og litt press, kan nesten kjennes ut som sting eller hold. De fleste organer blir litt sammentrykket og klemt når man er gravid :-) Så hvis dem ikke finner noe galt ved urinprøven din, så er det nok ingenting å uroe seg over! Uansett, lykke til :-)
Kanutte og prinsen Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde også mye vondt og stikkinger i nyreområdet på høyre side som kom og gikk. Urinprøve viste ikke utslag. Så våknet jeg en dag med smerter både i mage og rygg på hø. side, samt nedover i lysken. Ringte legen som sendte meg på føden for en sjekk. Alt var fint med babyen og eggstokker, mormunn o.l, så da sjekket hun nyrene med ul for "morro skyld". Det viste seg at jeg hadde en nyresten som hadde passert, samt litt "grus" som fortsatt satt igjen... (Hadde forresten en del utslag på blod i urin denne dagen pga steinen som hadde ripet opp på vei ut) Skal til skikkelig undersøkelse hos spesialist i morgen. Var visst større sjanse for å få nyresten når man er gravid i følge fødelegen jeg var hos...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå