Gjest Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 måtte bli på sykehuset i natt for opservasjon for de var litt usikkre, men nå er jeg hjemme igjen. :) skal på kontroll på mandag så konklusjonen er jeg ikke helt sikker på. hehe :) men jeg føler meg da fin. å lille Henrik vennen har det bra. fikk sneke meg til en ekstra ul å greier å han har blitt så stooooor siden sist. hehe han var kjempe skjønn. de var fryktelig snille på sykehuset. tusen takk til alle som har brydd seg. det var en kjempe fin overaskelse å komme hjem til. :) klem Silje og Henrik
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 ja. jeg tror ikke egentlig at det er noe galt så det hele var en fin opplevelse. (da mener jeg at jeg fikk sett Henrik en gang til) hehe. han var så søt. gleder meg så masse til han kommer. lille go gutten vår.
*rugekassa* Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 godt å se at du er tilbake!!! Lykke til i morgen også. Godt at de tok det alvorlig:-) Ekstra moro at du fikk ta en ekstra titt på lillegutt også;-) Ta godt vare på deg selv da!!
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 takk det går nok bra. kan ikke skjønne noe annet. men dte var godt å se go gutten igjen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå