haater husarbeid Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Grattis!! hører til sjeldenhetene her i huset også!!
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 vi startet med ferber i går, hvis dette er en bivirkning så wow....
Trønderpia venter nr 3 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Så deilig:) Det skjer aldri her.Han har sovet over en time nå, og jeg sitter bare å venter på at han skal våkne...
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Nå ligger han bare og lader opp masse energi til å drive dere til vanvidd i natt. Sov-i-ro, my ass. Hihihi!
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 tipper du har rett dodge for han har i tillegg nektet å spise (både pupp og mat). satser sikkert på å skrike seg til pupp i natt. Men her er det nattesstengt. hahaha
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Ikkeno 24/7-Statoil-tanking her, nei! May the force be with you.
haater husarbeid Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Lykke lykke lykke til i natt, håper det går bedre enn du tror Selv har jeg gitt opp nattavvenning, da får jeg faktisk sove litt......
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 det geniale med denne nattavvenningen er at helsesøster førdbød meg å gjøre det. Hun sa at det måtte mannen gjøre, hvis ikke ble babyen bare forvirret over at mammaen kommer inn og lukter delig melk og så bare går hun igjen. Ergo jeg får sove uansett, har sov i ro i ørene og en baylis innabords...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå