Mikaelle7 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Bare lurer på om det kan være fødsel på gang her; har vært på do sikkert 7 ganger idag (ikke løs mage, bare full tømmings av tarm), og det murrer noe voldsomt nederst i magen, omtrent ved skambeinet. Er fortsatt 26 dager til termin, men forrige gang fødte jeg 10 dager før termin, han ble født for 14 mndr siden. Siden det ikke er så lenge siden jeg fødte burde jeg sikkert være veldig klar over om det er fødsel nå eller ikke, men det er jeg altså ikke. Noen som har noen synspunkter?
Gårdsspire Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 hei.. ser vi har termin samme dag. men hvordan kan du ha igej 26 dager til den 27.mai, når det er den 6.mai i dag?
Mikaelle7 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Ehhh, utrolig godt poeng! Er det mulig å være så på tur? Jepp, da er vi jo faktisk fødeklare, da! Ble helt fnisete her jeg sitter, trodde seriøst at jeg hadde 26 dager igjen. Men rent bortsett fra den lille glippen; sitter her og er tiltakende kvalm. Noen flergangsfødende som kan kjenne igjen disse symptomene på fødsel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå