tinef84*høygravid* Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 jeg er i min 17 uke nå og har enda ikke kjent liv.. har hatt en del magesmerter og en liten blødning i går.. synes dere at jeg skal ringe legevakta og spørre?har lyst og dra nedover og sjekke bare for og se om alt er bra,.men føler selv at jeg er overhysterisk og føler også at jeg maser på dem?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 jeg synes du skal dra nedover å sjekke... bedre å dra en tur for mye enn en tur for lite") lykke til går bra skal du se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 ta å få en liten sjekk du...er ikke overbekymret,men litt bekymret å da skal vi sjekke...spes me bøldning å smerter:) så har du det myyy ebedre med deg selv etterpå du har sjekket...
Solskinnsjenta Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Blødninger skal alltid følges opp av helsepersonell. Det var beskjeden legen min gav til meg på første kontroll. Du er ikke overhysterisk som vil sjekke dette, og hvis du tar den telefonen vil de sikkert be deg komme. Helsevesenet er der for deg, ikke omvendt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå