mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Nå er de i full gang her. Små svarte soldater presser seg inn gjennom en sprekk i vindukarmen. Ååååååååååååå, passer meg dårlig. Må på plantasjen å kjøpe maurkverk når Knerten våkner. Jeg oppdaget de i går, da Knerten satt i hjørnet og lekte med de..... Så fant jeg ut hvor de kom inn, fant brun pakketape og tapet igjen hullet. Og det funket helt til i dag tidlig. Tror du ikke de har funnet seg en annen inngang..... Smarte små faaaaaaa....... Og nå har jeg så og si tapet igjen det som er å tape igjen. Så får vi se hvem som ler sist...... Når jeg kommer med Radar maurkverk..... så er det ikke sikkert de er så tøffe......
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hehe... slikt sliter vi med i perioder og... Men det hjelper en stakket stund å gasse dem!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Hva med å rett og slett ta "en sang" for dem og kanskje skremme vannet av dem;-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Funker ikke, har prøvd...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 ..........dumme dumme maur...............:-(
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2007 Jepp, for nå koser de seg med den gelen som er i de "lokke boksene". Og de vet ikke engang at det tar livet av både de og dronningen.....
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2007 Godt og vite at jeg mest sannsynlig er smartere enn en hær med maur. Ha ha ha ha ha, jeg er blond i tillegg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå