Atene Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Jenta mi skal ha sin første bursdagsfest i mai, da hun fyller tre år. Vi har ikke all verden med plass, men vil forsøke å få plass til alle vi vil be. Dette er barn av venninner, og to barn fra barnehagen på hennes egen alder.. Jeg ville gjerne at bare det søskenet som er på hennes alder kommer og helst bare en av foreldrene pga plassmangel.. Hvordan skriver man dette på kortet? Er det dårlig gjort? Har venninner med tre barn, som sikkert forventer at både mann og barn skal komme (vi ble alle bedt dit..) Skulle så gjerne hatt de her, men for å få plass til alle barna, må vi selektere ut antall pr. barn.. Vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.. Hva gjør dere?
Familien Flint. Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Skriv invitasjonen til barnet du ønsker å be, og skriv et NB om at mamma eller pappa kan gjerne bli med. Dette har vi gjort selv, og barna har også blitt invitert på denne måten. Blir folk fornermet blir det deres problem!
PrinsesseSjefen Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har ikke vært borti at begge foreldrene kommer, eller "uønsket" søsken (bortsatt fra et lite spebarn som ble ammet). Og jeg forventer ikke å få ta med søsken hvis en skal i bursdag (har hendt begge eldste har vært invitert, men det er en annen sak, da har det stått på invitasjonen). Men skriv som hun andre svarte, så tror jeg du får det som du ønsker. Venninna di vet vel at dere har dårlig plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå