Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 mange som kommer til å kommentere magen,å så stor...osvosvosvosv... mange som kommer til å røre borti å...sukk...men har mine kommentarer på lur...hihi
dikke Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg var i konf i går. Var ikke mye folk snakket til meg om annet enn magen osv. Men samtidig så var det jo bedre det enn at de overså meg fullstendig. Da tror jeg jeg hadde blitt deppa. Kan liksom aldri bli fornøyd...hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 hehe...e vel nokka med det ja...
katrine har fire gutter Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg er 36+4 med tvillinger. Var i konfirmasjon i går og mistenker jeg var invitert som en del av underholdningen. Mye oppmerksomhet. Men skjønner det jo. Jeg er diger! Og på lørdag er det bryllup, kanskje enda verre? Håper virkelig jeg har født før det og iallefall før 17.mai.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 vær stolte av magene deres og vær glad for at folk rundt dere er interesert i nettopp ditt svangerskap,tenk om det var motsatt,ingen som enset at dere var høygravide,det hadde vært god grunn til å bekymre seg da.kos dere i konfirmasjon og bryllup
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå