Gå til innhold

trenger svar!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det farlig med vibrator i skjeden? Kan det fremkalle fødsel, eller er det farlig for barnet på noen måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vibrasjonene kan stimulere mormunn, slik at fødselen blir framskyndet.

Skrevet

Da har jeg vært hos jordmor for første gang, og da spurte jeg samtidig om dette med dildo/vibrator mens man er gravid om dette på noen måte er skadelig...

Det hadde hun aldri hørt om, og hun hadde heller aldri hørt om noen sånne slags studier, og kunne ikke skjønne hvorfor det skulle være skadelig, heller ikke da jeg nevnte dette som er sagt om endring i hjerterytmen hos babyen og for tidlig modning.

Hun mente at dersom en sånn type vibrasjon skulle ha endret hjerterytmen er det svært mye annet vi utsettes for som ville påvirket, og det med modning, det ville ikke skje før kroppen var klar for det uansett.

Så, hennes anbefaling var å kose seg videre, og heller lytte til sin egen kropp og kjenne etter om det ble noen ekstra "vondter" av sånne ting :)

Da har jeg spurt 2 leger og 1 jordmor, og ingen av disse har hørt om noe, så hvor farlig kan det være? ;)

Jeg gjør nå iallefall som før, koser meg med de ekstra hjelpemidlene jeg har tilgjengelig ;)

FANT DENNE PÅ SEX I SVANGERSKAP FORUMET.. MEN SÅ ER DET SÅ MANGE SOM SIER AT DET IKKE SKAL BRUKES SÅ BLIR SÅ USIKKER!

Skrevet

ok, men det er ikke farlig på noen annen måte? Barnet ligger jo godt beskyttet inne i livmoren med fostervann ol.. Men kan det bli skadet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...