Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 jeg har så lyst å kjøpe noe fint til snart nybakte pappan, men vet ikke helt hva. som jeg kan ha med på føden, så han kan få etter fødselen. tenkte først på et krus med pappa på, for han er en kaffoman. eller en genser hvor det står noe på hmm noen som har noen gode forslag...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 min har alt fått seg bergansjakke..han ønsket seg det.Men et krus går jo ann der det står pappa eller noe på.Mye rart og kjøpe til de.
ramløsa- nok en gang Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Årgangswhisky kan få voksne menn til å gråte av glede, dersom han ikke er avholds, da.
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Har kjøpt viking-joggedress til minsten jeg.. Heheh.. Noe større blir det ikke..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Jeg var i by'n i går å de hadde kule t-sjorter der hvor det sto dady cool på å verdensbeste pappa! og til småtten så hadde de t-sjorter hvor det sto Pappan min er sterkere en pappan din =) De var rå tøffe! kosta 100 kr stykke! men det var tilbud da! De har en nettside oxo hvor man kan bestille dem men husker ikke helt hvor den var! skal finne den så sender jeg linken! =)
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 http://www.nine.no/ her er den! =O)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 8. mai 2007 Pappa gave er noe du gir til den vordende far, eller på sykehuset etter fødsel. nesten som takk for god støtte og omtanke igjennom svangerskapet gave :-D
Bambi på slankern Skrevet 8. mai 2007 #10 Skrevet 8. mai 2007 har kjøpt gavekort til han eg på sånn hud og forklinikk.... kan han vellge om han vil ha masage eller fotpleie eller spa behandling... er litt sånn livsnyter av seg....
-spent- Skrevet 8. mai 2007 #11 Skrevet 8. mai 2007 Jeg og sitter å lurer fælt på hva jeg skal gi pappan:) Kom gjerne med flere forslag, noen:)
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 8. mai 2007 #12 Skrevet 8. mai 2007 Jeg vil også kjøpe en fiiin pappagave, hadde ikke klart alt dette uten han..han gjør meg så sterk i slike situasjoner, og det gjør meg trygg..han er verdens snilleste.. Har så lyst til og kjøpe den nye nokia n95 telefonen til han, for den ønsker han seg...men den er svindyr!!! Har jo så mye utgifter til alt utstyret til lille snuppa vår for tida... =(
1+1=2+1+x Skrevet 8. mai 2007 #13 Skrevet 8. mai 2007 Jeg skal faktisk kjøpe en sangbok - med barnesanger. Er viktig å synge for barna frade er små - noe han allerede gjør. Men han er ofte litt usikker på teksten da:) Så en barnesangok er nok bra.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 9. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 9. mai 2007 det var en ganske god ide tebasile83, hmm gave kort på fotpleie tror jeg han vil sette veldig pris på.
oktoberjentene;) Skrevet 9. mai 2007 #15 Skrevet 9. mai 2007 det var et godt tips snartblirjegmamma;) det skal jeg å kjøpe til mannen min.. tror han vil bli glad for det... og et lite pappa krus... hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå