¤ my precious ¤ Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 som føler at de nesten er forelsket i babyen sin? Jeg fødte 8. april(6 uker og 2 dager før termin) og fikk litt av ett sjokk, men sjokket gikk VELDIG fort over :-)) Nå kan jeg sitte å se på sønnen min i evigheter og hver gang jeg ser på ham, raser det masse følelser gjenno meg. Føler det nesten som om jeg er forelsket i ham....
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ja, er det ikke deilig? Gutten vår er snart 10 mnd og jeg må gi han skikkelig bamseklem flere ganger om dagen ennå, for han er jo bare så gooood!
Mamman til M&E Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har det også slik. Av og til kommer tårene også, gledestårer :-) Tenker på at jeg har "laget" denne vidunderlige lille skapningen!
¤ my precious ¤ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Tra la la...jeg blir så glad av å lese dette! Det er fantastisk å ha en slik følelse - at man selv har skapt noe så herlig :-))
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Det er helt fantasitsk. Tenk vi er så heldige bli mammer til flotte unger =0)
Hannahs-mor06 Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Ja, vi er flere;) er helt nyyydelig..Hannah gjør meg så stolt og lykkelig;)
♥sjiga♥ Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 har det slik med begge min jeg å og den eldste er snart 8 år. så sånn er det bare de gjør meg bareså glad.
♥Prinzessin♥ Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Å ja, jeg er superforelsket. :-D Hun har fått suss og klem hver eneste dag siden hun ble født. Så den frøkenen der forstår godt hva "får mamma en suss?" betyr, hehe... :-)
Big mama;) Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 ååå ja jeg har det sånn!!! Blir helt stum av beundring innimellom! Hun smelter hjertet mitt hele tiden!! Beste som har skjedd meg:)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Trodde forelskelsen den gang i barnefaren var sterk. men sånn manneforelskelse er bare tull i forhold i den boblende gleden lille ungen er til del. Kunne gått gjennom ild og vann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå