Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Akkurat slik hadde jeg det for et par mnd siden også, tok kur med canesten og smurte tilstrekkelig, men det hjalp ikke. elendigheta varte i ca 14 dager, begynte behandling bare et par dager etter symptomstart. Det begynte med kløe og sårhet for et par-tre dager siden. Det klør mye, men jeg lar være å klø. Likevel er jeg kjempesår, føles som jeg blir spist opp der nede! Det er smerter i tillegg, kjenner det pulserer som bare det, både i kjønnsleppene og innover i kjeden. Begynte å smøre med en gang og tok slik vaginaltablett i går, men jeg blir bare værre. Har meget god hygiene. Hva kan dette være? Hadde soppinfeksjon en sjelden gang da for noen år tilbake også, men da var det bare kløe og ikke slike smerter og sårhet som nå. Bruker p-piller. Trenger hjelp!
*bolla pinnsvin* Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Gå til legen og sjekk deg. Hvis det er soppinfeksjon og Canesten ikke hjelper, så får du en pille du skal ta, som hjelper mot infeksjonen. Been there, done that - og det funka kjemperaskt
Big mama;) Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Har du blemmer?? høres ut som du kan ha herpes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå