Gå til innhold

Det stikker i puppene, hva er dette?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 17 og i hele går og i dag har jeg hatt en sinnsyk stikking i begge puppene. Dritvondt! Det er ikke kløe i overhuden, men noe lenger ned... Noen som har peiling på hva dette er? Jeg går snart fra vettet her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være spreng? jeg får også sinnsykt vondt i puppene til tider, og da er jeg bare nødt til å gå å "tømme" dem

Skrevet

Tømme dem?? Jeg har jo ikke akkurat noen melkeproduksjon hvis det er det du tenker på???? Kan du forklare hva du mener?

Skrevet

jepp hadde det i ca 3 uker så ga det seg...stakk ut under armen og.ane sje ka det va men det gikk vekk hvertfall:)

Skrevet

Jeg har det også sånn, er i uke 25.

Det er nok melkekjertlene som gjør seg klar til å produsere melk. Enkelte får klemt ut, eller det kommer ut selv, litt råmelk fra puppene.

Det gjør litt vondt ja, enig med du:) Men jeg blir ikke engstelig for jeg vet at det er maten til lillegutt som er i "før-produksjon":) Var faktisk værre da jeg gikk med lilleprinsessa mi, synes jeg, men da hadde jeg jo ikke kjent det før - nå vet jeg mer hva jeg kan vente meg og hvorfor det skjer:)

Klæm:)

Skrevet

vet ikke om det går an å ha vasospasmer før amming jeg, men høres litt ut som det... Sjekk ut www.ammehjelpen.no, under a-å kan du lese om vasospasmer eller reynards syndrom/fenomen.

Skrevet

noen sa tidligere at de hadde fått besjed at det var vokse smerter. . for en ska ikke produsere melk så tidlig. det kommer som regel etter fødsel, men det varierer jo alltid da;)

Skrevet

Jeg hadde også veldig stikking i brystvortene i ca 3-4 uker - tror det var fra uke 15 eller noe sånn... er nå 22 uker (22+1) og stikkingen er helt borte =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...