Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen fler som sliter med amminga...føler meg helt alene med følelsen,alle synes det er så godt å amme....ikke jeg!!synes det er kjempekoselig å ha gutten i armene og ser han koser seg til puppen,meeen synes det føles grusomt...ekkel følelse,skikkelig dårlig samvittighet..noen fler??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er babyen din da?

Hvis du mener at det er forferdelig vondt når du sier grusomt, så kjenner jeg meg igjen. De første ukene var det skrekkelig vondt! Men hold ut, det går over!

Skrevet

Jeg husker at jeg syntes det var en ekkel tanke da jeg gikk gravid..., at junior skulle suge på puppen...De første gangene jeg skulle prøve å amme, fikk jeg samme ekle følelsen(ikke vondt), men nå syns jeg bare at det er koselig(junior er 4 uker idag).

Håper at det går over for deg også, lykke til!

Skrevet

Jeg slet veldig med ammingen. Syntes det var ekkelt før jeg fødte (ble bl.a kvalm av å lese den boka om amming).

Men etter nurket var født så måtte jeg jo prøve, men melka uteble, ungen var krakilsk, brystvortene blødde og jeg syntes ikke det var koselig på noen som helst måte, bare ekkelt.

Jeg ga tilslutt opp, og er en mye bedre mor nå. Vil ikke oppfordre deg til noe som helst, må gjøre det du føler for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...