onam * mai 07 + september 08 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Har lista klart hva jeg skal ha med, men hvor mye trenger jeg til nurket? Regner med å være der i 3 dager... Skulle pakke bagen til nurket i går (kjedet meg...), men visste ikke hvor mye av hva så det ble bare bleier til hjemturen og våtservietter...
titti80 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei, jeg har pakket med ei sparkebukse, ei bukse, tre bodyer i str 50 og noen sokker. Har hørt at ofte er babyene kalde på beina. Har også med ei lue.. Så får evt den vordende pappa ta med seg andre ting hvis vi trenger det etter hvert.. Men har jo hørt at man ikke trenger noe til babyen, men jeg har lyst å ha på noen av de klærne vi har her hjemme, ikke så lenge de får brukt de minste størrelsene.. Og så er det koselig å bruke egne klær.. Ellers har jeg også pakket et helseteppe og klær til hjemreisen i bagen. Har fått egen bag vår lille prinsesse;) Tok stellebagen jeg har kjøpt til vogna..
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 takk for svaret. nå har jeg litt mere peiling :-) Har også tenkt å pakke alt i stellebaget til nurket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå