Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 og kjøre til svinesund og handle når jeg har 5 uker til termin???
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Det var det ja...trenger ikke og ta noen skade det.Du kan jo hende du går 2 uker over også.Er det veldig langt unna der du bor da?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Det du bør tenke da og ta en avgjørelse på er om du synes det er greit å føde en annen plass enn på hjemplassen....om det skulle skje.
jua 10.12.05 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Hvis du ikke merker noe tegn til der er fødsel på gang rekker du nok hjem igjen. Hadde reist jeg.
semilie:)Fødeklar Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 hehe må le litt. Bor på bygda og reiser så langt nesten hele tida for å handle. Det går nok bra
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde akkurat ei venninne som fødte 4 uker før tida, vannet gikk plutselig uten forvarsel.Man vet faktisk ikke når det skjer...
minime<3 in belly Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Sett deg i bilen og kjør.... Jeg bor selv ikke så langt unna svinesund, men jeg hadde ikke hatt noe betenkligheter med det om jeg bor lenger unna heller. Uansett så er det ikke langt til nærmeste sykehus. Kan jo bare ha med deg fødepapirene...
jua 10.12.05 Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Men som regel merker man litt til det før det skjer. Man kan vel ikke være hjemme i flere mnd før termin fordi man kan føde før.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 takk,jeg tror jeg reiser da.hehe.bor jo i oslo.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Nei, men er man 5 uker fra sier det seg jo selv at sjansen er mye større for å kunne oppleve det.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Jeg gjorde det forrige søndag. 3 uker til termin... Var rimelig usikker på om jeg skulle dra siden jeg hadde mistet slimproppen samme helgen, og hadde tegningsblødning helgen før det. Ble rimelig stressa når vi kjørte oppvoer E6 på vei hjem med kraftige og vonde kynnere! Og i tillegg måtte ta ferja over til horten... men det gikk jo bra. Babyen er fortsatt inne i magen. Men jeg kommer ikke til å gjøre det igjen;) Men tror ikke jeg ville latt være med 5 uker igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå