Mamma&LilleKrølle Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Nå kjenner jeg at jeg gleder meg virkelig til at den lille skal ut, og føler meg skikkelig klar for at det hele skal skje. Rart å tenke på egentlig, det er ikke mange ukene siden jeg så absolutt ikke var klar for det..og at det hele var så fjærnt liksom. Nei nå må bare frøkna komme. Hun er hjertlig velkommen i dette huset nå!!:-D
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Herlig og ha den følelsen.Har den jeg også,venter bare på at min lille gutt skal komme ut snart da.Men vil han det?nei langt i fra.Sikkelig sta her i magen min.Går bare og venter og venter.
Mamma&LilleKrølle Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Er over tiden du da, så spennende! ..men vil tro du er klar ja. Her i gården skal jeg ikke gå over tiden, men her kommer hun før. Ja sambo sier den 10.mai, *hihi* Får håpe han er synsk da!
titti80 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har også samme følelse som deg. Er skikkelig klar for å få hilse på den lille prinsessen som ligger godt inni magen enda.. Vil ikke ut hun her heller.. Prøvd et par "triks" for å se om det kan sette sving på sakene uten hell. Så nå har jeg funnet ut at hun får bare komme når hun er klar. Vi er jo klare vi Så får jeg smøre med med tålmodighet. Har termin om ei uke, og kan jo gå over, men da tror jeg at tålmodigheten blir satt på prøve.. Ønsker deg lykke til med det forestående:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Hei Arina! Vil bare ønske deg lykke til nå i innspurten. Plutselig er du i gang vettu Skjønner ikke at tida går så fort jeg, er ikke lenge siden vi begynte å skravle på BG, he he! Jeg koser meg med innkjøp og klargjøring. Er nok tidlig ute, men er nå laga slik jeg. Har en følelse av denne over-snittet-store magen har tenkt å slippe ut knøttet før tida, men når jeg tenker slik så skal du se det blir maks overtid ;-) Nok en gang lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå