Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Mannen min tør ikke ha Sex! han er livredd! skulle på do i går kveld å da gikk resten av slim proppen! å jeg viste den til han å lurte på om jeg burde ringe føden! men gjorde ikke det! så tenkte jeg at vi kunne kos litt for å få fart i sakene =O) men nei! hansyntes det var skummelt! så da ble det ingen kos! han sa bare: vi kan kose senere! hm syntes det er litt rart for han har aldri vært sånn før! Noen andre som har det sånn????
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 kanskje han ikke askkurast tenner på slimproppen fra sjeden din..hehe
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Ja, jeg skjønner han godt! Mannen min liker ikke å ha sex nå (inne i min siste uke) nå heller, og der er vi heelt enige.Når jm sjekket ved GU om hodet var festet, så blir det så "makabert" å ha sex nå synes vi.Dessuten er jeg som en ubevegelig "hvalross" i kroppen pga magen, den er jo alvorlig i veien og er øm og ubehagelig.Nei, sex kan med fordel vente.
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Jada sant nok! men hadde vært digg hvis det satt i gang noe da! har bare litt over 1 uke til termin! =O) Jeg skjønner jo at han ikke syntes det er serlig digg når slim proppen gikk! man han ville ha sex men han turte ikke! ble liksom litt redd!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 mmm...har det ikke helt slik her nei.Er 4 dager på overtid og koset oss i går.Men det funker ikke på meg(fødeslesex altså)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Nei, vi hadde sex når vi la oss og jeg lå med livmorhalsen dynket hele natten igjennom..det har ikke ført til rier enda ihvertfall.Dette var i forgårs.Riktignok har jeg fått oftere kynnere, men det kan være modningsakupunkturen også.
minime<3 in belly Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Jeg tror flere menn syns det er litt skremmende det med fødsel... Det er liksom ikke deres kropp det skjer noe med og jeg tror de føler litt at det er helt utenfor deres kontroll. Jeg kan skjønne at du vil ha fart på sakene og jeg kan skjønne at han er litt skremt...
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2007 Ja jeg skjønner han godt jeg oxo! men det er liksom ikke sån han pleier å være! helesvangerskapet har han bare mast om sex å så som jeg orker og vil så vil han ikke! Tror han er mere redd for fødsel en han vil innrømme! (stakar) =) Takk for svar jente!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 hadde sex i morges vi, ul termin i morra... det er lenge sia. ikke like godt som før... men gubben syntest det var godt og vi vil jo prøve å få ho ut... så nå venter vi å håper att det skal funke =) tror ikke det men, verdt ett forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå