AE❤️ Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Er det farlig og bruke dildo/vibrator? Brukte dette i går, og ble såå bekymret etterpå! Noen som vet? Andre som bruker dette? Er i uke 35.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har selv brukt dildo, men uten vibrator..da er jo ikke det noe verre enn en penis!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Er i uke 31 selv og bruker det fra tid til annen sammen med typen, men så lenge de ikke er store og kraftig vibrerende så er det ingen fare.... Men jeg har hørt at det kan sette igang fødselen også så man bør kanskje være litt forsiktig med det. Men jeg tror at man kjenner sine egne grenser...
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 man kan trygt bruke vibrator på klitoris, men bør være forsiktig med vibrering inne i skjeden på mormunnen da det kan stimulere til fødsel.
barb81*har født!* Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 vil ikke tro at det er farlig å bruke dildo, men vibrator hadde jeg vært forsiktig med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå