Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 på kveldstid, så er det herved hevet over enhver tid at vi har det desidert kjedeligste på morgenen;-) ..........den satt den tenker jeg;-) og det er alltid muligheter til forandring.............hihihihi...........idag er jeg i godt humør kjenner jeg:-) Sitter og skriver med en hånd for jeg har en sovende baby i fanget:-)))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Det er fordi vi sover så lenge det...... Eller kanskje det har med å gjøre at vi er så morragretne???? Eller kanskje det er fordi vi er ladys of the night......
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Hihihi.....opp som en bjørn - ned som en fell:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jepp, men jeg er sjelden morragretten da. Stort sett blid når jeg våkner, så sant natten har vært grei. Nå er pappaen og Storebror på huset og setter inn dørene i kjelleren. Knerten sover og jeg dibber litt mens jeg vurderer når jeg skal brette alt tøyet...... Planlegging er alfa og omega...
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Ja... og dere hadde det sikkert artigere enn noen sinne i går kveld.... for da kræsja laptop saken min........furt..... Men nå er alt så meget bedre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå