tåke Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 ka kan va lurt å pakke i bagen til barnet som blir igjen heime, tenkte truse, pysj, klæ, tannkost ol. men kan det va litt stas med en liten gave eller noe og....
Mamma Mirabell Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 hvis barnet skal sove borte når dere skal føde er det kanskje greit ja men rekker det sikkert når du merker det er i gang.. har ikke pakket bag til meg en da en gang jeg. skal kjøpe gave til storebror her som jeg tar med på sykehuset som han får den dagen etter når han kommer på besøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå