Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 I dag blir det nystekte horn til frokost... Søndagsfrokoster er noe av det hyggeligste jeg vet om, hele familien samlet, med noen attpå for det hører med:-) Egg og bacon til de som vil ha, kokt egg til de som vil ha det, sambo lager smoothies og deilig kaffelatte..........mmmm som jeg gleder meg:-) Ha en flott søndag alle sammen:-)
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Å, så flink du er! Her har vi vært i gang siden klokken seks(ukristelig tidlig spør du meg) så jeg hadde vel rukket å sette en deig eller to til heving jeg også......men det har jeg ikke gjort. Er veldig glad i sånne lange late søndagsfrokoster jeg også, men i dag er det bare meg som sitter her ved bordet - revungene sitter og ser barnetv, det lille revegullet leker i skapet ute i gangen(jeg lukker øynene for rotet) og jeg sitter her med tekopp, tom tallerken med smuler på , en avis og pc'n c",) Etterpå blir det vel litt hagearbeid tenker jeg, før regnet kommer i morgen! Ha en fin dag og kos deg med nystekte c",)!
Dailis Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Så herlig da! Vi hadde og laang frokost i dag, men jeg brukte dagen i går på å fylle fryseren med det ene og det andre, så blir bare opptinte bakevarer her nærmeste ukene, hehe. Håper dagen deres har vært like flott! Alt bra med dere? Begynner dere å bli friske og raske alle mann? Ha en fin kveld videre!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 Hei:-) Joda, formen er bedre, men hosten sitter i ennå....vil ikke slippe helt. Slimete og tett. Men absolutt bedre....Og idag fortalte nærmeste nabo at lillejenta deres hadde begynt også og de skal snart ha bebiser!!! Krysser fingrene for at det går raskt over så ikke de små blir smittet også for de kommer når som helst!
Dailis Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Uff, håper de slipper sykdom oppi fødsler.... Godt å høre dere er bedre. God bedring videre! Klem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. mai 2007 Takk for det:-) Lille rosa er nok på plass hos deg på tirsdag for imorgen har jeg fridag.........:-) Og nå skal jeg se film - igjen........blir liksom aldri lei for jeg bare sovner alikevel;-) Igår begynte jeg å se samme filmen 3 ganger og hver gang våknet jeg opp en god stund etterpå...... Så den så jeg ferdig idag:-) Og den jeg skal se nå har jeg kun i 2 dager, så da får jeg prøve å se litt idag og resten i morgen kveld:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå