Mamman til David<3 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Sambo har spurt om jeg vil gifte meg med han om 1år.. Jeg er snart 19, så jeg blir 20 det åre han vil gifte seg. Vi har nå vert sammen i 4år og har en sønn sammen:) Vil gjerne gifte meg med han:) Men er ikke 2o litt tidlig å gifte seg da? Åhh er så glad, men samtidig litt nervøs:D
Mamman til David<3 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Nei det er kanskje ikke d:) Bare jeg som er litt nervøs;)
Big mama;) Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Gratulerer:) Tror det er normalt å bli litt nervøs uansett hvor gammel man er når man skal gifte seg, det er jo et STORT steg!! Jeg er 25 og samboer og far til vårt barn fridde for noen uker siden...jeg vet jeg vil dele livet mitt med han,men er alikavell redd og nervøs for å gifte meg..på en positiv måte..når man er det betyr det kanskje at man tar det seriøst og ikke gjør det fordi det er kult og spennende..man tenker over det og vet at man må jobbe resten av livet med forholde og ikke gi opp...for prblemer oghumper i veien kommer man ikke utenom! (vi har bare vært sammen i 1.5 år) Lykke til , tenk hvor heldige vi er som har en person i livene våre som elsker oss sååå mye at de vi være sammen med oss resten av livet:) dere skal oppleve så mye sammen på godt og vondt,det er en fin tanke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå