Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg og samboeren min har et supert vennepar, bestevenninna mi og samboeren hennes. For et par uker siden skulle vi ut sammen alle fire, men samboeren min og venninna mi skulle på jobb først så vi bestemte at min venninnes samboer skulle komme til meg og vi skulle lage mat til de kom fra jobb. Vi gjorde det, og alt gikk fint. Er gode venner vi to så vi hadde det veldig hyggelig. Igår fortalte venninna mi at hun hadde sjekket tlf hans og funnet en mld han hadde sendt til en kompis den dagen om at jeg var så deilig at han ikke visste om han klarte å holde fingrene av fatet lengre! Er det mulig?? Venninna mi var jo selvfølgelig noe hyper, men hun kjenner meg og vet at jeg ikke driver og flørter med hennes kjærester. Har heller ikke oppfattet noen flørting fra hans side. Hva i all verden kan dette være?! Vi kom opp med en teori om at han bare driver og tøffer seg for den fyren han skrev mld til, men herregud så teit! Han er jo over 30 år, så virker jævlig umodent gjort. Alt blir jo helt rart nå...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 off så stress:=( er hun fortsatt sammen med han
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Tøffe seg når han er 30 og over det.... Ja,ja noen kan jo kalle det mannfolk prat, men det må jo ligge noe bak den praten og mener jeg da... Kanskje han er hypp på deg: Ta vare på venninna di du, det er det viktigste så kan han finne andre å være slem med!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Ja, så ekkelt dette var. Jeg ville i hvertfall ha unngått ham som pesten etter dette. Jeg håper hun dropper ham som en varm potet. Fysj!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 Hun har såvidt jeg vet ikke sagt noe til han enda... Vet ikke helt hva jeg skal tenke om dette. Har liksom ikke noen tro på at han liker meg som noe annet enn en venn.. Men synes jo og det er helt latterlig av han å skrive noe sånt til den kompisen. Hadde klikka fullstendig om det var samboeren min...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor i all verden driver så mange med "å sjekke" andres telefoner?? Har man egentlig noe med å lese kjærestens/samboerens/mannens SMS'er?? Utrolig frekt, synes jeg! Vitner om at folk ikke stoler på hverandre i utgangspunktet!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2007 #7 Skrevet 8. mai 2007 Det her viser bare at hun i utgangspunktet ikke stolte på ham. Og dermed gikk hun nok til det skrittet å sjekke tlf. Jeg synes ikke det er riktig at du skal dømme, fordi det handler om en magefølelse. Undersøkelser viser at dersom man mistenker partneren for ikke å har rent mel i posen, så stemmer dette i de fleste tilfeller. Unntakene er dersom man er en smule psykopat i hodet. Noe jeg neppe tror venninna til HI er. Jeg sjekker aldri tlf eller mail til typen. En av grunnene til det er at han vet hvor jeg står. Er du klar over hvor sårende det måtte være for henne å finne ut av det her? Er det ikke bedre at hun finner ut av det før det kommer for langt? Det er jo tydelig at han ikke er så ekstremt seriøs med henne. For en tulling. Man gjør jo ikke slikt dersom man mener noe seriøst. Nå er jeg dame sjøl, og ville i lang tid ut av et forhold. Hver gang jeg prøvde å gå ble jeg overtalt. Ute på byen flørtet jeg og datet og var utro. Dette handler om at man IKKE er fornøyd der man er, og trenger et spark bak for å komme videre. Nå er jeg sammen med mannen i mitt liv og ville aldri i verden drømme om å gjøre noe slikt. La nå mannen drite seg ut og finne seg ei anna ei. Venninna til HI fortjener rett og slett bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå