MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Er det vanlig å kjenne spark...? Er uke 18 og hatt litt leamus lignende følelser i magen..er det det?!? Klem
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg kjente ikke spark før jeg var halvveis i uke 21......men dette varierer veldig fra person til person:) Det første jeg kjente var leamus lignende følelse.........det boblet liksom på en måte..........så er nok store sjanser for at det er babyen du har kjent ja:) Herlig ikke sant??
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 For meg så kjentes de første bevegelsene ut som leamus nede i magen. Beskrivelsen om en fiskehale og boble i vann passet ikke på meg. Kjente det første gangen i uke 14 (en mandag mens jeg lagde middag, hi hi), først etter UL i uke 18 klarte jeg å kjenne at det måtte være spark fra noe inni der. Er min første, men livmora mi har ligget langt ut fra kroppen hele tida, så er vel derfor jeg kjente noe såpass tidlig
Brenda med 2 ute Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg var på ul i uke 19 og når det var overstått så begynnte den og drive på som bare den, akkurat som at nå nytter det ikke og gjemme seg mer nå er jeg avslørt. Etter det har jeg hatt noen rolige perioder og noen sirkus perioder. Akkurat nå er det sirkus=) Er i uke 26 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå