Gå til innhold

Ikke alkohol i et bryllup! Kjedelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ikke lyst til å ha alkoholservering i bryllupet mitt,det blir barn der( vi vil ha lite bryllup,ca 20-25 gjester).Men kan det kansje bli kjedelig da? Hjelp! dere som ikke hadde/skal ha alkohol i bryllupet deres/hva gjorde/skal dere gjøre for at gjestene skal trives og ikke kjede seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man må jo ikke drikke for å ha det gøy=) er vel kansje vanlig med alkohol i et bryllup? men sikker fler som ikke har hatt det. men nå er det deres bryllup. så dere bestemmer. hvis dere ikke vil ha det så vil dere ikke det. tihi. lykke til=)

Skrevet

Det er jo dere som bestemmer hva dere skal servere i bryllupet. Dersom det ikke er egne barn dere vil skåne for alkohol så føler ikke jeg at barn er et hinder for å servere alkohol. Behøver jo ikke drikke seg "snydens" :)

Men uansett når det gjelder bryllup eller andre fester er det jo den som inviterer som bestemmer. Jeg tror jeg ville informert gjestene om at det ikke er alkoholservering. Kan jo være noen som f.eks tar taxi fordi de regner med det er alkohol og så kunne de kjørt selv ;)

Skrevet

Man er vel ikke avhengig av å være full for å ha det gøy håper jeg ;=) For meg så er det sammensetningen av mennesker som avgjør om en fest er morsom eller ikke!

Skrevet

vi hadde ikke alkohol av forskjellige grunner, og faktisk har det ikke vært alkohol i de fleste brylluper jeg har vært i. har ikke vært kjedelig for det. vi hadde en veldig flink toastmaster som holdt det hele i gang og vi hadde flere underholdningsinnslag av familiemedlemmer. er enig i det en over her sa om kjøring, greit at gjestene får beskjed om at de kan kjøre selv da det ikke blir servering.

Skrevet

toastmaster ja,hvordan skaffer man en slik? og hva koster det? han må vel ha humor?

Skrevet

det var meg som skrev opp innlegget her som spurte om toastmasteren...

Skrevet

Jeg har vært i bryllup både med og uten alkoholservering og begge deler er like koselig. Selv skal vi ha det alkoholfritt frem til barna reiser hjem i ni-ti tiden og så kommer alkoholen på bordet etter det. Synes det er en grei løsning

Skrevet

her vi kommer fra finner vi de basert på anbefalinger, en bekjent hadde brukt han som vi hadde. kanskje noen annonserer under gulesider eller noe. ellers kan en bruke familiemedlemmer eller andre gjester, selv om jeg personlig synes gjestene skal få slippe å "jobbe" den kvelden. Betalte 5000,- for vår, men han var kjempeflink og var spillemann i tillegg.

Skrevet

Vi hadde heller ikke alkohol, men gjestene koste seg ordentlig masse.

Mange sa at de hadde aldri trodd et bryllup kunne være så gøy uten alkohol.

Nå skal det sies at vi har mange venner som underholdt med forskjellige ting. (musikk, dans, taler osv)

Og som ei over sier: man kan ha det gøy uten å drikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...