Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Det er vel bryllup i kirka før kl 15,eller er det før kl 13? jeg vil gjerne ha et sånt bryllup.men har lest at det er vanlig ikke ha brudekjole da,at man skal ha vanlig penkjole da.Men hva om man gjerne vil ha brudekjole da da?? og hvordan er det ellers da? kan noen fortelle litt om det? jeg har aldri vært i et bryllup før..vi vil ha bare et lite bryllup vis vi skal gifte oss nå,mellom 20-25 gjester vis alle hadde kommet.Den nærmeste familien + forlovere.og hvem i huleste skal være forloverne våre da?? jeg har ingen venninner (kun ei som jeg har lite kontakt med,men vi er gode venner altså..men hun har jeg bare kjent et par års tid,ble kjent med henne gjennom sambo) og samboeren min har også lite venner( han er alkoholiker men har heldigvis ikke drukket siden i fjor sommer,går på antabust)og de er sånne venner vi helst ikke vil be i bryllupet vårt(alkoholikere-men hun venninna mi som jeg traff gjennom han er ikke det!).Han har ikke kontakt med dem mer! Kansje han skulle spurt en av brødrene sine..og jeg skulle kansje spurt søstra mi,men jeg har ikke så mye kontakt med henne,da hun bor langt unna,ca 21/2 time vekke,og vi snakkes sjelden på tlf.
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 formiddagsbryllup? aldri hørt om=) vi har vielse 14.45. hva er det da? jeg skal ihvertfall ha brudekjole og hele pakka jeg. er borgelig vielse også=)
Kiwien Skrevet 28. mai 2007 #3 Skrevet 28. mai 2007 Skal gifte oss klokken 13:00, og jeg skal ha brudekjole og "full pakke". Har aldri hørt om det.
Happy H Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 et formiddagsbryllup kan lages helt likt som et "vanlig" bryllup. eneste forskjellen er jo at festen gjerne avsluttes mellom 22-24, og ikke holder på utover natten slik bryllup gjenre gjør. disse bryllupene har også gjerne en mer avslappet stil der en serverer lunsj eller lettere mat istede for middag! disse brullupene kan også feires om søndagen og er gjerne alkoholfrie. vielse rundt kl12 tror eg=) folk kler seg pent, men ikkje i galla antrekk, så brudens kjole bør gjerne være litt enkel og pen. men d e klart du kan ha brudekjole, d bare e litt mer begrenset gjerne hvilke brudkjole du har. men herlighet, dette e uansett opp til deg!!!! om du vil ha et tradisjonelt bryllup bare tidligere på dagen så kan du d.og eg syns du skal kjøpe kjolen du har lyst på om som du liker best!!! valg av forlovere e ikkje alltid like lett, velg den av søsteren din og venninnen din du har best kontakt med. Samboeren din kan jo gjerne velge broren sin om de har et fint forhold. Lykke til med den store dagen, d komme nok til å bli en vakker og uforglemmelig feiring!=)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Her har de ikke vielser etter klokken 13, så vi har planlagt et helt vanlig bryllup med vielse klokken 13... Ingen har kommentert det...
mammamamut Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Vi har vielse klokken 13 og middag rundt 4. Kaffegjester fra klokken 7 så her blir det fest hele natten! Må ikke ha middag klokken 14-15 bare fordi vielsen er tidlig. dere skal jo fotograferes og sånn. dette tar tid! Alle bryllup jeg har vært i har hatt middag ca rundt 4-5 og fest hele natten selv om vielsen har vært tidlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå