Gjest Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Utrolig! Føler meg som ei vasketue, men alt er i boks=0)=0) Har stått på kjøkkenet mer eller mindre 2 dager i strekk.. Laget salater; potetsalat, waldorfsalat, pasta/mozarellasalat, stekt kyllinglår, stekt eggerøre, skjært laks, roastbiff, spekemat, asparges m/skinke surret rundt, karbonader med løk, masse godt brød, bakt kaker.......++ Blir bra tror jeg... MEN catering er en lur ting sier jeg bare......og anbefales herved på det sterkeste!!!!!!!! Nå er også talen helt klar, synes den ble så flott, tok et par glass rødvin underveis og det hjelper på hehe.. Bordet ble så fint, pyntet med hortensia og sånne strå i små glass, og bildetbok av kofinsen under hver tallerken,,, En litt morsom greie; Tulla har ropt mamma mamma underveis, er jo vant til at jeg har henne hele tiden, ikke helt fornøyd med at alle andre har passet henne. hehe..føler seg jo litt uunværelig da..... Gleder meg til i morgen, men er nok også litt glad når dagen er over... LYKKE TIL DERE ANDRE KONFISMAMMAER!
Karomamma Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Ha en fin dag i morgen, oktobermamma!! Flinke er dere, alle sammen
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 gubban.....ha du laga alt selv???? ææææh. du er virkelig flink !!! hurra for deg !!! lykke til i mårra =) blir sikkert en minnerik og fin dag ;o) kos deg masse.nå har du kommet i mål,nesten da.er bare resten igjen ;o) jeg hadde god tid....helt til jeg skjønte at det var bare 8 dager igjen....hehe.("hørte du den stressa lattern?")
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Gratulerer med dagen alle konfirmanter&mammaer&pappaer! I dag er den store dagen, tipper dere er pyntet til trengsel og klare for avreise snart! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå