Lillegutt skal bli storebror Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 ...noen som kan hjelpe meg med å sette opp en liste på hva jeg trenger å ha med meg??? Reiser om to måneder. Da er gutten min nettopp blitt fem måneder gammel. Og vi blir borte i fem uker. Og jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha med meg??
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Synest det er tankeløshet å reise så langt med små babyer.Hva tenker du med?Du høres svært egoistisk ut å ikke peiling på hvor skjøre små babyer er.Hva med sykdommer å alt???Hva er så forferdeligt viktigt med å reise dit ned nå?Kan du ikke vente?
Har byttet nick ! Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Drit i den anonyme over her som bare er ute etter bråk! Dette går sikkert helt fint. Ammer du? hvis ikke ville jeg hatt med meg mme for en stund. Ville også tatt med paracet stikkpiller og termometer tilfelle han blir dårlig i løpet av de 5 ukene. Vet ikke hvor i asia du skal, men solkrem, solbriller, solhatt og heldekkende klær er ett must om dere skal til solfylt sted. Insektsnett til vogn/seng. Jeg tok med dyna til jenta når vi reiste- god å ha på flyet og i fremmed seng. Leker til flyturen og nok bleier. Bæresele til flyplassen er veldig praktisk. Zinksalve kan være greit å ta med. Skal dere kjøre mye? Da ville jeg tatt med bilsete evt undersøkt muligheten for å leie. hmm har sikkert glemt masse, men håper det hjalp noe. Og husk å skaffe pass til minsten! Og skjekk om det trengs vaksiner dit dere skal. God tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå