Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Jeg er i uke 30, og iflg. fra-uke-til-uke-sidene her skal babyen nå veie ca 1100 gram. Da jeg i forrige uke var på kontroll og fikk målt fosteret/tilvekst, så sa de at den veide 1234 gram. Oi tenkte jeg, ligger foran skjemaet. Men på grafen fra sykehuset ligger den UNDER gjennomsnittet! Er opplysningene på BIM sine sider så feil tro???
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Tror ikke det er noe å bekymre seg over. De vokser litt i rykk og napp inni magen. Noen uker har "Min" ikke gått opp like mye som uken etter osv... Jordmor har iallefall ikkke sgat noe annet:) Er foressten 12 dager etter terminen nå... Og nå veier junior mellom 3500-3700
AE❤️ Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Hei! Min erfaring er at bim sidene ligger mye under.. Se på babyverden.no på uke til uke sidene der, der stemmer det bedre....Jeg ble estimert i uke 28-29 og da var babyen ca 1500 g, og det var heelt normalt sa de!! Ta det helt med ro, du ligger hvertfall IKKE over!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå