Gå til innhold

Han skriker til sønnen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten gutt på tre år som er midt i den såkalt trassalder. Han maser ustoppelig og vil som regel ikke høre når vi prøver å si noe. Men alikevel tar vi det med fatning å prøve å forklare at viss han er snill gutt å gjør som vi sier så er det mye enklere å følge med på det han vil og prøver å si (for han har visst ganske mye usagt om dagen) så er vi på besøk hos bestemor og bestefar. der har han det egentlig som plommen i egget og trives veldig bra. med unntak av en ting og det er at bestefar hyler til han og truer med å ta øra hans om han ikke hører. stakkars gutten blir så redd så han ikke tør å si noe mer den dagen. det fungerer jo men er jo alikevel helt feil, synes dere ikke???? Man kan jo ikke skremme unga til å tie heller?! Dette er faktisk noe som irriterer meg grønn....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier dere ikke i fra om at dere ikke vil at han skal oppføre seg slik mot ungen deres?

Skrevet

Høres jo normalt ut(ironi) Hva med å stå å skrike han i ansiktet etter at han har skjelt ut ungen din? Eller la vær å besøk de.

Skrevet

Hvem som er mest unge i det tilfellet der, det kan vel diskuteres. Trusler og skriking, det er vel av siste sort.. Tror dere må ta en prat med ham, det er jo ikke meninga at gutten skal være redd for bestefar, men heller ha respekt for ham.

Skrevet

Hei Kine,

så kjedelig da. Jeg er faktisk oppvokst med den type brøling selv og det har satt sine spor, selv nå 20 år senere. Har du forsøkt å snakke med bestefar, kanskje en bemerkning som f.eks, Du må ikke brøle til han, han blir jo redd da. Ofte kan det hjelpe og bare gjøre dem bevisst på dette og du har jo ingenting å tape på det. Joda, kanskje han blir snurt, men du vil jo ikke at han skal brøle til poden på den måten heller. Er helt normalt at du irriterer deg grønn over dette, det tror jeg de fleste ville gjordt.

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...