hundemamma ♥ Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 føler de går rundt med matflekker på klærne fremme på magen for den "fanger" opp alt som faller ned??? Dessuten går jeg visst rundt og gnir den oppi alt mulig. Snur jeg meg for brått så er magen i veien, forbi-smyging har jeg sluttet med. Har jo ingen hensikt. Tror faktisk jeg er smalere ved bare å gå rett frem. Gleder meg forresten til å kunne sitte inntil spisebordet igjen...når jeg tenker meg om kan det være en av grunnene til matflekkene på magen.... ;-)
VinterSol+2 Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 haha, kjenner meg igjen ja! har alltid en eller annen flekk av et eller annet.. den magen dumper jo borti alt! Men har funnet trikset ved middagsbordet da. sitte breibeint som en bryggesjauer, og "slenge" magen mellom beina,, da kan jeg nemlig sitte rakrygget ved bordet uten at ribbena klemmer for hardt på livmor!
emyzzim *fikk jente 05.06.07* Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 HaHaHa! så det er sliiiik alle flekkene havner på magen... Som sambo har prøvd å spøke frampå med.. Vette (og min sunne fornuft) har sklidd ned i magen, så det er ikke stort igjen "der oppe", noe som har resultert i mage og slevjende grisende munn... Hehe;) Live er herlig dere!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 hahah, meg også Og så har jeg fått endel utslett på magen de siste ukene (månedene) for alt jeg spiser faller ned i skjorta, alt som heter smuler og slikt. Og de blir liggende på toppen av magen og gnisse, og så blir det sårt da. Hehe.. sambo flirer seg skakk av denne kroppen:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå