Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hater røyk, og kommer alltid til å gjøre det... Får han ikke til å slutte heller... Dette er hans første barn , men han bryr seg ikke om å slutte å røyke i bilen eller i huset. Han sier han ikke klarer røyke ute.. sykt..Blir så lei av å sitte i osen hele tiden. Kvalmt!
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Dette har jo tydeligvis plaget deg lenge så hvorfor er du sammen med han?
Gjest Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Hvis han røyker inne ville jeg aldri tatt med meg babyen hjem fra sykehuset, men funnet meg en annen leilighet.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Uff, det ER lettere sagt enn gjort... Er jo ikke bare bare å flytte da...
Ikkelektuell Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 Det ER bare å sette et ultimatum. Det burde ikke være vanskelig for ham å velge mellom å sitte inne alene og røyke, eller gå ut og gjøre det levelig for deg og babyen å bo sammen med ham.
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 5. mai 2007 #7 Skrevet 5. mai 2007 Passiv røyking er skadelig for deg OG for barnet, babyen er spesielt utsatt for passiv røyking når h*n har kommet til verden så da hadde jeg IKKE tillatt samboer å røyke inne i samme rom som barnet. Finn statistikkene og slå dem i huet på han, reing røyketelefonen og helsestasjonen for å finne statistikkene, IKKE finn deg i samboers røykeegoisme.
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 5. mai 2007 #8 Skrevet 5. mai 2007 Diskuterte dere ikke dette på forånd, før dere valgte å bli gravid? Ville aldri funnet på å få barn med en som tok så lite hensyn, synes oppførselen hans er helt forkastelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå