Gå til innhold

Grrrrr... Samboeren min røyker HELE tiden!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater røyk, og kommer alltid til å gjøre det... Får han ikke til å slutte heller...

Dette er hans første barn , men han bryr seg ikke om å slutte å røyke i bilen eller i huset. Han sier han ikke klarer røyke ute.. sykt..Blir så lei av å sitte i osen hele tiden. Kvalmt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey*høygravid*
Skrevet

Dette har jo tydeligvis plaget deg lenge så hvorfor er du sammen med han?

Skrevet

Hvis han røyker inne ville jeg aldri tatt med meg babyen hjem fra sykehuset, men funnet meg en annen leilighet.

Skrevet

Enig med Snart guttemamma også! !!

Skrevet

Uff, det ER lettere sagt enn gjort...:(

Er jo ikke bare bare å flytte da...

Skrevet

Det ER bare å sette et ultimatum. Det burde ikke være vanskelig for ham å velge mellom å sitte inne alene og røyke, eller gå ut og gjøre det levelig for deg og babyen å bo sammen med ham.

Skrevet

Passiv røyking er skadelig for deg OG for barnet, babyen er spesielt utsatt for passiv røyking når h*n har kommet til verden så da hadde jeg IKKE tillatt samboer å røyke inne i samme rom som barnet. Finn statistikkene og slå dem i huet på han, reing røyketelefonen og helsestasjonen for å finne statistikkene, IKKE finn deg i samboers røykeegoisme.

Skrevet

Diskuterte dere ikke dette på forånd, før dere valgte å bli gravid? Ville aldri funnet på å få barn med en som tok så lite hensyn, synes oppførselen hans er helt forkastelig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...