Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Mannen min mener at det ikke er så viktig å smøre sønnen vår inn med solkrem. Fordi det er så tdlig ennå, fordi har alt har fått litt farge og fordi sønnen vår ikke har vondt av å bli vant med sola. Ååååååååå!!!!!! Hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 smør han inn..... sola er veldig sterk nå min har fått masse røde prikker av solen (soleksem) huden dems har aldri vært i solen som vår hud. de har veldig sensitiv hud...så be mannen din bruke hue. smør sønnen din inn med iallefall faktor 20.
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 Smør han inn ! I barnehagen til datteren min har alle foreldrene med solkrem til barna sine !! Barna er mellom 10 mnd - 2 år !
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Smør ham inn! alle oppgående vet jo det ;-) Det er ikke alltid så lett med disse mennene, men prøv å banke litt vett i ham. "Vant med sola" !!! Pføy!!!!!
Gjest_1001 Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 Man kan jo si det så greit at: Jo mer "vant" med solen barnets hud blir i barndomsårene desto høyere er risikoen for hudkreft, føflekkreft o.l. i voksen alder. Så definitivt ville jeg har smørt ungen, eller oppholdt meg i skyggen!
Gjest_1001 Skrevet 5. mai 2007 #6 Skrevet 5. mai 2007 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322190 Her kan jo du slenge inn litt fakta til gubben og ;-)
Gjest Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Faktisk så er solens stråler så sterke nå, at de er skadelige for huden uansett om en ikke blir brent av den. Smør inn gutten du, ikke ta sjangser.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 dumme uopplyste mannen din..........SMØØØØØØØØØØØØØØØØØR
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #9 Skrevet 7. mai 2007 Det er med tristhet at jeg må innrømme at fremdeles flere av mine brødre henger flere tiår etter, når det gjelder kunnskap og innsyn i helse og sunnhet. Med en forgubbet mann, har du nok noe å stri med her, men lykke til. Smør-smør-smør!!! Hilsen Opplyst mann 2007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå