Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 prøver å få kontakt med snuppa,men er ikke respons i det hele tatt..var litt tidligere idag,men lite i forhold til hva det bruker å være..har prøvd alt.. vurdere å ringe føden,men har ingen å kjøre oss i det hele tatt...i e snart ferdig med lappen,har oppkjøring om nokken daga.typen ha ikkje hatt lappen i 5 år eda+ at han har drukket 2 øl...vurdere å kjøre selv,med han ved siden av...uff... veit ikkje ka i ska gjøre...
Ane** Skrevet 5. mai 2007 #2 Skrevet 5. mai 2007 Propp i deg alt du kan finne med mye sukker i!! Drikk brus, spis sjokolade, kake, godteri, frukt, is, drikk saft osv osv.... Så legger du deg ned og lar det "virke" noen minutter mens du "dytter" litt på magen, kjenner du fremdeles ikke noe da hadde jeg tatt en tlf ja! Og om ingen kan kjøre da må du si at de på legevakta må gi deg en taxirekvisisjon!!!
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2007 #3 Skrevet 5. mai 2007 hørt om taxi eller en nabo? foreldre ikke kjør... ring føden og hør hva du skal gjøre
ltn :) Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 har du prøvd å drikke noe iskaldt og hellst søtt ? vist det ikke bli noe respons da ville j ha ringt føden.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2007 men e det føden eller legevakta en ska ringe??e 30 full gåtte uka imårra...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. mai 2007 ja har hørt om taxi og nabo,men nabo har vi ikkje..bor i gokk
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. mai 2007 å sambo e sååååååååå rolig at i blir irritert...
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 5. mai 2007 #9 Skrevet 5. mai 2007 vis eg var det så hadde eg sotte meg ned, å tatt en lampe med sterkt lyst å latt den lyse på magen, då vakner den lille vis hun ser lyset, det gjør alltid min, så alltid når det er lenge siden eg har kjent bevelgelse så gjør eg alltid det. verd å prøve ihvertfall
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. mai 2007 prøvde alt,men ingenting funka,så kom faren,la hodet på magen og pratet til ho,men med engang han tok bort hodet slutta ho... dro til føden allikevel,klarte ikke å roe meg helt på at ho hadde gitt et par bevegelser,når man e vant te full action hele dagen nesten... kom på føden,ble godt motatt,lå på registrering i 30 min...alt va heldigvis bra...sukk...men bedre å sjekke engang for mye enn engang for lite.. letta 10 kg da :-) :-)
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Så bra at det viste seg å være heilt fint til slutt med nurket da:)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. mai 2007 ja det var godt... e så ubehagelig når man leser at bevegelser viser at batnet har det godt osv... men alt var jo bra uansett...men man tenke alltid sitt når det e ganske stille :-)
minime<3 in belly Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Godt å høre at alt visste seg å være bra.... Men du må tenke på at det blir dårligere plass til barnet og da blir bevegelsene mindre. Jeg ble liggende lenge å kjenne etter liv i går morges, men kjente ingenting slik han pleier å gjøre... så jeg ble liggende litt ekstra lenge i senga å kjenne etter og da våknet han til liv til slutt. De sier jo det at man skal kjenne liv hver dag, men ikke hvor mange ganger i løpet av dagen. Tror man skal stole på instinktene sine jeg da... Tror man at det er noe galt så skal man heller sjekke det en gang for mye enn en for lite...
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. mai 2007 jepp det i syns å...man må stole på seg selv,måtte få det sjekket... vasket å styra på hele fredagen,å var på by tur lenge igår...så tror det er det,at ho merka at i stressa osv...for no idag har i ikkje gjort så mye spes,å har vært mye i bevegelse allerede... så var kanskje hennes måte å si ifra om at i ska ta det litt med ro.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå