Gå til innhold

Lilliana er prinsessemamma!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig deg?? Altså Lilliana og prinsessa... var det ikke det du het på bim?? Har savna deg masse her på forumet. Du var jo så aktiv på bim, og så fødte du og jeg så deg ikke mere!!!! Sukk!!!

Hyggelig å se navnet ditt igjen! Håper du titter innom litt oftere! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei prinsessemari og Linea 030806 :o)

 

Ja det er meg :o) Virkelig hyggelig å se deg også!! Er ikke særlig aktiv lengre jeg- det er travle dager, spesielt siden mannen min plutselig fant ut at han ikke elsket meg lengre og flyttet ut... og det etter 10 år sammen! Forstå det den som kan...

 

Men gullemor og jeg koser oss masse sammen vi; girlpower vettu :o) Prinsessa vokser og trives; tenk snart 10 mnd er hun nå!

 

Hvordan går det med dere?

Stor klem fra

Skrevet

Huff, da! Det var leit! Men høres ut som du takler det bra likevel!! Du er jo alltid så positiv!! Men når det er sagt... jeg skjønner ingen ting, rart at han ikke har tenkt på det tidligere... nuvel! You're better off without him... hehe, girlpower.

 

Vi har det bra. Jeg har fått en liten hyperaktiv frøken som er overalt. Blir helt svett! ;D Hun er helt ram på å lære seg nye ting, og veldig flink til å kontrollere kroppen, så jeg er spent på hvor lang tid det tar før hun går. Hadde termin en uke etter deg, men fødte 12 dager på overtid så her har vi nettopp rundet 9 mnd.

 

å, har tenkt masse på dere, altså, så det var såååå hyggelig å se navnet ditt her igjen. Håper du stikker innom oftere! ;) Trenger litt positivitet og hygge her på forumet i blant!

 

Klemmer fra

Skrevet

Kjempekos å høre! Stikker nok innom avogtil ja, må jo det! Vi hadde jo alltid koselige prater, vi to :o)

Jenta di høres jo herlig ut! Er bra de liker og utforske, det gjør prinsessa mi og :o) Lærer lett.

 

Kjekt og se deg og! Snakkes snart :o) (om du har msn, kan du bare legge ut adr din, om du vil :o))

 

KLemmer fra

Skrevet

søte prinsesser!!

 

Har msn, men er ikke så keen på å legge den ut her... hehe

 

du har ikke profil så får ikke sendt deg den der heller. Men du kan jo sende meg en pm med din, da ...om du vil ;)

Skrevet

Skjønner godt det!

oi, går det an å sende pm også? skal si dib er blitt hiteck, hehe :o)

Da gjør jeg det (om jeg får det til) :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...