Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 #1 Skrevet 5. mai 2007 Hahahahahaha.....................så et innlegg på skravle og kom til å tenke på deg mamma søker barn -har fått 2.... HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ........og ja, det var noen festlige opptrinn på Holmsbu jenter............................................................................... men nå skal jeg legge meg...........NATTA!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. mai 2007 Hihihihi.........det var bare det at hun var helt rå på den sangen i pianobaren på kvelden:-)) Jeg lo så jeg nesten datt av barkrakken flere ganger.............hvilket jeg håper jeg ikke gjorde, bare nesten;-)) Men gøy ja - helt klart!!! Så hun andre puppedama - GO HOME! De modne ruler - ingen over ingen ved siden:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. mai 2007 #4 Skrevet 5. mai 2007 Er vel ikke verre enn at den sangen er noe av det teiteste jeg har hørt. Og det tar liksom ikke hele uka å lære den. Og jeg ammer fremdels ( ikke så mye da ) men utover kvelden fikk jeg ordentlig melkespreng, med tilsvarende store, strutte pupper. Og da ble det veldig nærliggende å dra på med "my boobs, my boobs, my boobs are ok!" Men moro var det lell....
Karomamma Skrevet 5. mai 2007 #5 Skrevet 5. mai 2007 He he he, ja det var OK boobs på Holmsbu MSB var best!!!
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Hehe.. ler nå og jeg.... MSB.. med skikkelig Miss Piggy sving på håret, Mette Marit-aksent og den sangen..... blir ikke morsommere en det!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Fint for de som ikke har møtt meg, nå høres jeg ut som den bimboen fra Kristiansand....... Lange slanke ben, smal i midjen, store pupper, langt hår og sørlending..,,NOT. Har langt hår da, hvis noen lurte.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. mai 2007 Hahahahaha..............hysterisk morsomt!!!! ........and your boobs are ok!!!!!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. mai 2007 #9 Skrevet 6. mai 2007 Ja, inntil jeg slutter å amme.... Da blir det nok en annen sang, "sorry seems to be the hardest word"......
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #10 Skrevet 6. mai 2007 Hehe... synes du så omtrent sånn ut jeg.... litt seint på natta... etter påfyll av kartongvin......
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 #11 Skrevet 6. mai 2007 Det er et par ting som plager meg med dette innlegget: 1: Jeg var ikke tilstede da det skjedde..... 2: Jeg har virkelig ingen anelse om hva dette er for en sang!!!!! Jeg føler meg mer og mer uttafor for hver gang jeg åpner denne tråden, og det ikke har skjedd et mirakel sånn at jeg vet hvilken sang det er!
♥Snulder Skrevet 6. mai 2007 #12 Skrevet 6. mai 2007 Pst... vi får ta ett lite treff snart så jeg får fortalt deg ALT!
Reveenka Skrevet 6. mai 2007 #13 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har fullt barskap(ikke drukket siden før jeg fikk alle revungene) og gjesterom! Alternativt så har vi jo et eller annet Thonsenter i vår region c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå