Gå til innhold

Fornyelse - noen som har hatt problemer med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå levert søknad om fornyelse av familiegjenforeningssøknaden for første gang. Min store skrekk er at saken skal bli sendt til UDI, og at det skal ta like lang tid som sist. Politiet de sier de behandler slike søknader i løpet av 3 måneder, men jeg klarer ikke helt å stole på at det skal være SÅ enkelt, selv om ingen av vilkårene han fikk første tillatelse på er endret. Har noen her inne hatt problemer med fornyelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi hadde ikke noe problemer med det. politiet brukte ca 2 mnd på behandlingen

Skrevet

hei, jeg lurer også litt på noe ang dette, får man en bekreftelse e.l. på at søknad om fornyelse er mottatt?

Skrevet

Vi hadde heller ingen problemer med fornyelsen. Saken ble behandlet hos politiet og det tok ca 2 mnd. Vi fikk bekreftelse på at søknaden var mottatt hos politiet...

Skrevet

Selv VI hadde ingen problemer med det!! Slapp av, den går sikkert fort gjennom. Tror ikke de gidder å lage seg mer arbeid enn de allerede har.

Karoline

Skrevet

Enda de hadde bedt om ekstra dokumenter til fornyelsen, ,men det gikk bra.

Karoline fremdeles

Skrevet

Fornyelse, mener du det de må søke om hvert år siden de kom hit?

I så fall har vi ikke hatt nor problemer med det, jeg har vært med han og levert inn søknaden hver gang og etter 5-10 dager får han passet tilbake med nytt visum for ett år ;)

Men vi bor ikke i Oslo da...

• 1 måned senere...
Skrevet

Det gikk i orden, og det på under 2 måneder. Jeg er veldig overrasket, og glad. Deilig at det ordnet seg!

Skrevet

Siste gikk på 3 uker for vår del... (fikk den tilbake forrige uke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...